به وبلاگ سایت مطالب جالب و زیبا در مورد آشپزی و بیوگرافی بازیگران و تعبیر خواب خوش آمدید

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
بیوگرافی رامبد جوان و خانواده اش ، رامبد جوان و همسر اولش ماندانا روحی ، رامبد جوان و سحر دولتشاهی ، رامبد جوان و نگار جواهریان
عکس رامبد جوان

رامبد جوان متولد یکم دی 1350 در محله شهر آرا تهران است و پس از گرفتن دیپلم تحصیلات خود را ادامه نداده است. خانواده رامبد جوان اصالتاً اهل تبریز و آذری زبان هستند. رامبد یک خواهر بنام پوپک دارد که از او 8 سال بزرگ تر است.

جالب است بدانید که اسم رامبد را خواهرش برای او انتخاب کرده است و رامبد به معنای فرشته صلح و آرامش است. رامبد جوان بازیگری را از تئاتر شروع کرد و با بازی در سریال خانه سبز در کنار بازیگرانی همچون خسرو شکیبایی و مهرانه مهین ترابی به شهرت رسید.

از نکات جالب دیگر در بیوگرافی رامبد جوان ازدواج هایش است که حاشیه های زیادی برای او داشته است. او تا به حال سه بار ازدواج کرده است و اسم همسرانش به ترتیب ماندا روحی ، سحر دولتشاهی و نگار جواهریان می باشد و هر سه آن ها هنرمند هستند.

یکی از نکات جالب کودکی رامبد جوان این است که پدر و مادرش سر کار می رفتند و او را ننه مریم بزرگ کرده است به گفته رامبد ننه مریم خانم مسنی بود که از صبح تا شب مرا می زد و من بالا و پایین می پریدم و همدیگر را خیلی دوست داشتیم.

رامبد جوان و ماندا روحی ، عکس همسر اول رامبد جوان

رامبد جوان در کنار همسر اولش ماندانا روحی

رامبد جوان و سحر دولتشاهی ، عکس رامبد جوان در کنار سحر دولتشاهی

رامبد جوان در کنار همسر دوم اش سحر دولتشاهی

ازدواج با سحر دولتشاهی و علت طلاق

رامبد جوان بعد از جدایی از همسر اول خود ماندانا روحی در بیست و هفتم اسفند 1387 با سحر دولتشاهی ازدواج می کند. در آن زمان رامبد جوان در گروه تئاتر آتیلا پسیانی فعالیت می کرد و در صحنه تئاتر به واسطه دوستان مشترک خود و سحر دولتشاهی با وی آشنا می شود و بعد از دادن پیشنهاد ازدواج به سحر دولتشاهی سراغ پدرش می رود و با او صحبت می کند و بعد هم مراسم خواستگاری انجام می شود.

رامبد جوان و سحر دولتشاهی پس از شش سال زندگی مشترک در سال 1393 در سکوت خبری از هم جدا می شوند و تا مدت ها این خبر تأیید نشده بود و شایعات زیادی در این مورد در فضای مجازی پخش می شد.

تا اینکه سحر دولتشاهی در مصاحبه اش در سال 94 این خبر را تایید کرد و گفت سال 93 برایش سال شلوغ و پرکاری بود اما این سال در تنهایی لذت پخش سپری شد و من نه فقط به عنوان یک بازیگر بلکه در خیلی جهات دیگر هم رشد داشتم و یک رهایی جابی برایم در این سال اتفاق افتاد. البته تا به امروز دلیل جدایی رامبد جوان و سحر دولتشاهی مشخص نشده است.

عکس نگار جواهریان همسر رامبد جوان ، رامبد جوان و همسرش رامبد جوان

رامبد جوان در کنار همسر سوم اش نگار جواهریان


:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : دو شنبه 30 مهر 1397
.

طرز تهیه سوسیس بندری

دستور پخت سوسیس بندری ، طرز تهیه سوسیس بندری با قارچ و پنیر پیتزا و فلفل دلمه ای ، طرز تهیه سوسیس بندری سیب زمینی ، ساندویچ سوسیس بندری

سوسیس بندری یکی از خوشمزه ترین و پرطرفدارترین ساندویچ ها می باشد و طعم تندی دارد. از مهم ترین مواد تشکیل دهنده سوسیس بندری سوسیس و رب گوجه فرنگی می باشد و این غذا با نان ساندویچی سرو می شود. در این آموزش آشپزی بارونک ، با مواد لازم ذکر شده می توانید سوسیس بندری خوشمزه و تند برای 4 نفر درست کنید.

نکته : در مورد فلفل دلمه ای اصلا نگران نباشید طعم فلفل دلمه ای حس نمیشه و فقط به عنوان طعم دهنده استفاده می کنیم و به دلیل اینکه ریز خرد می کنیم در حین سرخ کردن محو می شود. در صورت تمایل می توانید از فلفل دلمه ای استفاده نکنید.

مواد لازم سوسیس بندری
سوسیس 6 عدد
رب گوجه فرنگی 2 قاشق غذاخوری
فلفل دلمه ای نصف 1 عدد
پیاز 2 عدد
فلفل سیاه به میزان لازم
زردچوبه به میزان لازم
نمک به میزان لازم

مراحل تهیه سوسیس بندری

پیازها را به صورت خلالی یا نگینی خرد می کنیم و در یک تابه با مقداری کمی روغن تفت می دهیم دقت داشته باشید نیاز نداریم که پیازها سرخ شوند و فقط باید نرم شوند. بعد از نرم شدن پیازها ، فلفل دلمه ای را که از قبل به صورت نگینی خرد کرده ایم به تابه اضافه می کنیم و پیاز و فلفل دلمه ای را حدود 3 دقیقه تفت می دهیم.

زردچوبه ، فلفل سیاه و نمک را به مواد داخل تابه اضافه می کنیم و دوباره تفت می دهیم مراقب باشید که ادویه ها نسوزند. سپس رب گوجه فرنگی را به مواد تابه اضافه می کنیم و مرتب هم می زنیم تا زمانی که روغن نارنجی رنگ شود حالا سس ما آماده است و آن را کنار می گذاریم.

در این مرحله سوسیس را به صورت حلقه ای برش می دهیم و در یک تابه همراه کمی روغن سرخ می کنیم وقتی سوسیس سرخ شد آن را به تابه سس اضافه می کنیم و تابه را روی حرارت کم می گذاریم و مواد را به خوبی باهم ترکیب می کنیم.

در این مرحله برای اینکه سسمون باز بشه می توانید نصف لیوان آب اضافه کنید و بعد دوباره مواد را به خوبی باهم تفت دهید. پس از اینکه سوسیس بندری آماده سرو شد می توانید آن را به همراه گوجه فرنگی ، خیارشور و سس تند سرو کنید.



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : یک شنبه 29 مهر 1397
.

طرز تهیه آش دوغ

دستور پخت آش دوغ ساده ، طرز تهیه آش دوغ سنتی و خوشمزه ، مواد لازم آش دوغ، آش دوغ محلی

آش دوغ یکی از آش های قدیمی و سنتی کشورمون همانند آش رشته است و طعم آن واقعا لذیذ و خوشمزه است. آش دوغ معمولا با دوغ ترش و محلی درست می شود اما با این حال در شهرهای اردبیل ، ارومیه ، شیراز ، تبریز ، مازندان و ... با دستور پخت مختلفی طبخ می شود. دستور پختی که ما در این پست برای شما آماده کرده ایم از مرسوم ترین و خوشمزه روش پخت آش دوغ در ایران می باشد. در ادامه این پست آموزش آشپزی بارونک با طرز تهیه آش دوغ برای 8 نفر همراه ما باشید.

مواد لازم آش دوغ
دوغ 2 لیتر
سبزی آش 700 گرم
نخود 250 گرم
بوته سیر 1 عدد
فلفل سیاه به میزان لازم
نمک به میزان لازم
   
   
   

مراحل تهیه آش دوغ

ابتدا باید نخود را از شب قبل خیس کنید و چند باری آب آن را عوض کنید تا هم نفخ نخود از بین برود و هم موقع پخت راحت تر پخته شود. برنج را هم در یک ظرف مناسب به همراه مقداری آب و نمک خیس کنید تا برای پخت آماده شود.

در مرحله اول نخود ها را پس از آبکشی در یک قابلمه به همراه 6 لیوان آب روی حرارت بگذارید تا بپزند پس از اینکه نخود ها کمی نرم شدند برنج را پس از آبکشی اضافه کنید و دوباره صبر کنید تا برنج هم بپزد.

پس از اینکه برنج ها مغز پخت شدند سبزی آش را که از قبل خرد کرده اید اضافه کنید و درب قابلمه را نیمه باز بگذارید چونکه اگر درب قابلمه را بگذارید سبزی آش رنگش تیره خواهد شد. پس از اینکه سبزی آش هم پخت دوغ را به مواد داخل قابلمه اضافه می کنیم. (سبزی آش دوغ شامل تره ، جعفری و شوید به نسبت یکسان است)

دقت داشته باشید در این مرحله باید به صورت مرتب آش را هم بزنید تا به اصلاح دوغ نپرد. بعد از 15 دقیقه نمک و فلفل سیاه را اضافه می کنیم و بعد از چند بار هم زدن آش دوغ را از روی حرارت برمیداریم و بعد از کمی خنک شدن آن را سرو می کنیم.

دقت داشته باشید اگر می خواهید آش دوغ شما مزه آش دوغ سرعین را بدهد یک بوته سیر را له کنید و تو نصف لیوان آب همراه کمی نمک بریزید و موقع سرو کردن آش ، آن را داخل آش دوغ بریزید.

نکات پخت آش دوغ

غلیظ تر شدن آش

اگر می خواهید آش دوغ شما یکمی بیشتر غلیظ تر شود می توانید آرد برنج را داخل یک لیوان آب سرد بریزید و پس از مخلوط کردن به مواد آش اضافه کنید تا بجوشد و آش شما غلیظ تر شود.

اضافه کردن تخم مرغ

در بعضی از دستور پخت های آش دوغ زرده تخم مرغ را با آرد مخلوط می کنند و به دوغ اضافه می کنند ولی ما در این دستور نه از آرد استفاده کردیم و نه از تخم مرغ چون در این صورت هم ماندگاری آش دوغ بیشتر است و هم برای اونایی که از تخم مرغ خوششون نمیاد بهتر است.

دوغ آش

بهتر است برای آش دوغ از دوغ محلی استفاده کنید اما اگر به دوغ محلی دسترسی ندارید می توانید مقداری ماست را با دو برابر آب هم بزنید و به آش دوغ اضافه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : شنبه 28 مهر 1397
.

سحر دولتشاهی فعالیت بازیگری اش را زمانی که دانشجو بود با تئاترهای دانشجویی شروع کرد و سپس تئاتر را به صورت حرفه ای دنبال کرد و از آنجا به فیلم فرزند صبح دعوت شد و بازی در تلویزیون را با سریال هدهد شروع کرد و با بازی در سریال مسافران به کارگردانی همسر سابقش اش رامبد جوان به شهرت رسید.

سحر دولتشاهی و پدرش ، عکس پدر سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی در کنار پدرش

سحر دولتشاهی و مادرش ، عکس مادر سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی در کنار مادرش

آشنایی و ازدواج با رامبد جوان

سحر دولتشاهی و رامبد جوان در تئاتر باهم آشنا شدند و بیست و هفتم اسفند ماه 1387 ازدواج کردند. خانم دولت شاهی می گوید : من و رامبد دوستان مشترک زیادی داشتیم و دورادور همدیگر را می شناختیم تا اینکه کم کم حواسمان به همدیگر بیشتر جلب شد و بالاخره به ازدواج کشید. در آن زمان رامبد بعد از اینکه به من پیشنهاد ازدواج داد آمد با پدرم صحبت کرد و بعد هم مراسم خواستگاری انجام شد.

علت طلاق و جدایی این دو زوج

طلاق سحر دولتشاهی و رامبد جوان در سال 1393 پس از 6 سال زندگی مشترک در سکوت خبری انجام شد و تا مدت ها این جدایی از طرف آن ها تأیید نشد. خانم دولت شاهی همسر دوم رامبد جوان بود و معتقد بود نباید مردم وارد حریم خصوصی آن ها بشوند.

سحر دولتشاهی بعد از اینکه از همسرش در سال 93 جدا شد به گفته خودش سال شلوغ و پرکاری در عرصه بازیگری برایم بود اما در تنهایی لذت بخش سپری شد و نه فقط به عنوان بازیگر بلکه در خیلی جهات دیگر هم رشد داشتم.

هنوزم بعد از سال ها دلیل واقعی جدایی سحر دولت شاهی و رامبد جوان مشخص نشده است. رامبد جوان قبل از ازدواج با سحر دولت شاهی یک ازدواج ناموفق دیگر هم با ماندا روحی را تجربه کرده بود و پس از جدایی از همسر دوم خود سحر دولتشاهی و بعد از گدشت مدت زمان کمی با نگار جواهریان از بازیگران معروف سینما ازدواج کرد.

رامبد جوان و همسر جدیدش نگار جوهریان ، عکس همسر سابق سحر دولتشاهی

رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان

ازدواج سحر دولتشاهی با همایون شجریان واقعیت دارد؟

اخیراً شایعاتی در فضایی مجازی در مورد اینکه سحر دولتشاهی بعد از جدایی از رامبد جوان با همایون شجریان ازدواج کرده پخش شده است. اما این شایعات از کجا نشأت گرفته است؟ در مراسم تئاتر سی به دلیل رفت و آمد های بسیاری در مفاحل و مجامع عمومی صورت گرفت که این دو هنرمند را در کنار هم نمایش می دهد و همین موضوع موجب شایعاتی در مورد آن ها شد.

اما این شایعات نمی تواند واقعیت داشته باشد چون همایون شجریان متأهل می باشد و خبری از جدایی وی از همسرش منتشر نشده است. و همسر سابق همایون شجریان خواهر همسر استاد شجریان و همسر سابق سحر دولتشاهی یعنی رامبد جوان است.

تصاویر سحر دولتشاهی ، عکس های جدید اینستاگرام سحر دولتشاهی ، سحر دولتشاهی

تصاویر سحر دولتشاهی


:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : شنبه 28 مهر 1397
.

طرز تهیه سوپ جو قرمز

سوپ جو قرمز ، دستور پخت سوپ جو قرمز ، طرز نهیه سوپ جو قرمز رستورانی خوشمزه و مجلسی ، سوپ جو

سوپ جو قرمز یکی از خوشمزه ترین و معروف ترین سوپ هاست و در اکثر رستوران ها و مجالس خاص به عنوان پیش غذا سرو می شود. در تهیه سوپ جو پرک به دلیل اینکه از آب مرغ استفاده می شود بسیار مقوی بوده و برای بدن و بیماران بسیار مفید است و بخاطر همین خیلی از ما از سوپ جو به عنوان غذای اصلی استفاده می کنیم. در این دستور آشپزی بارونک ، با مواد لازم ذکر شده می توانید سوپ جو خوشمزه و رستورانی برای 4 نفر درست کنید.

مواد لازم سوپ جو قرمز
جو پرک  1 پیمانه
آب مرغ 8 پیمانه
هویج  3 عدد
پیاز  2 عدد
جعفری خشک 2 قاشق غذاخوری
آرد 1 قاشق غذاخوری
آبلیمو 2 قاشق غذاخوری
رب گوجه‌ فرنگی 2 قاشق غذاخوری
زردچوبه به مقدار لازم
فلفل سیاه به مقدار لازم
ادویه کاری به مقدار لازم
نمک به مقدار لازم

مراحل تهیه سوپ جو

برای تهیه سوپ جو قرمز رستورانی ابتدا باید آب مرغ را تهیه کنیم برای این کار استخوان های مرغ را با 1 عدد پیاز ، 1 عدد هویج ، و مقداری زعفران ، سیر ، نمک و زردچوبه در یک قابلمه می ریزیم و بعد از اضافه کردن 5/2 لیتر آب روی حرارت می گذاریم و حرارت زیر قابلمه را زیاد می کنیم تا آب به جوش بیاید.

وقتی استخوان های مرغ پخته و نرم شدند حرارت زیر قابلمه را خاموش می کنیم و آب مرغ را از صافی می گذرانیم وآن را کنار می گذاریم. سپس هویج و پیاز باقی مانده را به صورت نگینی خرد می کنیم و به همراه آب مرغ و جو پرک در یک قابلمه می ریزیم و روی حرارت زیاد می گذاریم تا به جوش بیاید.

پس از اینکه آب به جوش آمد حرارت را کم می کنیم و درب قابلمه را می گذاریم تا مواد داخل قابلمه به خوبی پخته شوند. برای این کار حدود 30 دقیقه زمان لازم است. دقت داشته باشید جو به خودی خود به سوپ شما لعاب می دهد اما اگر می خواهید غلظت سوپ جو شما بیشتر باشد می توانید 1 قاشق غذاخوری آرد را در یک لیوان آب سرد حل کنید و سپس به آرامی به سوپ اضافه کنید.

در این مرحله جعفری خشک را که از قبل به صورت ریز خرد کرده اید به همراه نمک و فلفل سیاه و سایر ادویه ها به سوپ اضافه می کنیم و دوباره حرارت زیر قابلمه را زیاد می کنیم تا سوپ به جوش بیاید و آرد پخته شود. البته در صورت تمایل در این مرحله می توانید مقداری زرشک هم اضافه کنید.

در 5 دقیقه آخر رب گوجه فرنگی را به همراه یکی دو قاشق روغن در یک تابه روی حرارت قرار بدهید و به مدت 30 ثاینه تفت دهید سپس آن را به همراه مقداری آبلیمو و نمک به سوپ جو اضافه کنید و اجازه دهید سوپ با حرارت ملایم جا بیفتد و غلیظ تر شد.



:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : جمعه 27 مهر 1397
.

خرید شابلون خط چشم

خرید آنلاین شابلون خط چشم ، شابلون خط چشم پلاستیکی ، شابلون خط چشم ساده ، قیمت شابلون خط چشم

شابلون خط چشم ساده با طرح متفاوت شیک و زیبا

کشیدن خط چشم زیبا ، صاف و متقارن در آرایش صورت بسیار مهم و حائز اهمیت است در واقع چشم ها یکی از المان های مهم در زیبا دیده شدن صورت هر شخصی می باشد برای همین ما به شما پیشنهاد می کنیم :

اگر می خواهید در کمترین زمان ممکن و بدون رفتن به آرایشگاه خودتان به تنهایی خط چشمی زیبا و قرینه بکشید محصول شابلون خط چشم ما را از دست ندهید. این محصول در دو طرح متفاوت که هر دو طرح جدیدترین در دنیای مد و فشن می باشد برای شما ارسال خواهد شد.

ویژگی های شابلون خط چشم :

  • 2 عدد شابلون با طرح متفاوت مطابق تصویر زیر
  • جنس شابلون ها از پلاستیک مرغوب می باشد
  • بهترين براي قرينه سازي و متعادل سازي چشم ها
  • بدون نياز به يادگيري طراحي فقط در چند دقيقه

خرید آنلاین شابلون خط چشم ، قیمت شابلون خط چشم ، شابلون خط چشم پلاستیکی ساده

توضیحاتی در مورد شابلون طراحی خط چشم

همه خانم ها زیبا بودن و زیبا دیده شدن را دوست دارند و عاشق آرایش کردن هستند اما گاهی وقت ها زمان لازم برای آرایش کامل و یا رفتن به آرایشگاه را ندارند اما هیچ کدام این ها دلیل برای نداشتن ظاهری مناسب نیست و باید از روشی استفاده کرد که در مدت زمان کوتاه بتوانید چهره خود را آرایش کنید.

همه ما به خوبی می دانیم چشم ها نقش بسیار مهمی در زیبایی ایفا می کنند و اگر مثل آرایشگران حرفه ای بتوانید چشم های خود را آرایش کنید صورت بسیار زیباتری خواهید داشت. اما یکی از موارد مهم در آرایش چشم ها ، نحوه کشیدن خط چشم زیبا ، صاف و متقارن می باشد که گاهی وقت ها آرایشگران حرفه ای هم نمی توانند از پس این کار بیایند.

برای همین خیلی از آرایشگران حرفه ای از وسیله ای بنام شابلون خط چشم استفاده می کنند تا هم خط چشمی زیبا و متقارن بکشند و هم کلی در وقت و زمان خود صرفه جویی کنند. ما هم به شما پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید مثل آرایشگران حرفه ای صورت خود را آرایش کنید و چشمان زیبایی داشته باشید از شابلون خط چشم استفاده کنید.

خرید شابلون طراحی خط چشم



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : پنج شنبه 26 مهر 1397
.

تعبیر خواب موش

تعبیر دیدن موش در خواب چیست؟ ، تعبیر خواب موش سیاه و سفید و قهوه ای بزرگ ، تعبیر خواب فرار کردن موش در خانه ، تعبیر خواب گرفتن و کشتن موش

دیدن موش سیاه, سفید, قهوه ای و خاکستری بزرگ ، فرار کردن موش در خانه و رختخواب و گرفتن و کشتن موش ، دیدن سوراخ موش و تله موش و فضله موش و خوردن گوشت موش تا خارج شدن موش از بدن می تواند از خواب های متداول ما در رابطه با موش باشد و باید دید شما موش در خواب را با چه شرایط و ویژگی هایی دیدید. توجه کنید طبق گفته اکثر معبرین تعبیر خواب دیدن موش صحرائی و خانگی یکسان می‌باشد. در ادامه این پست بارونک کاملترین تعبیر دیدن موش در خواب را آماده کرده ایم که مشاهده می کنید.


تعبیر دیدن موش در خواب

بیشتر معبرین دیدن موش در خواب را به زنی خیانت کار و دزد تعبیر کرده اند زنی که ظاهر فریبنده و باطنی فریبکار دارد و به هیچ وجه نباید به او اعتماد کرد. همچنین ممکن است ظاهر آن زن خیلی با حجاب باشد ولی در باطن فاسق می باشد.

منوچهر مطیعی تهرانی : اگر شخصی خواب موش ببیند به این معنی است با زنی خیانت کار و فریب کار سر و کار پیدا خواهد کرد و اگر موش در خانه آن شخص باشد زنی با این ویژگی های پلید در خانه اش است و یا اینکه به خانه اش خواهد آمد.

و اگر آن شخص موش را در اتاق خودش ببیند خواب به این معنی است که زنی دزد اهل خانه شماست و نباید به او اعتماد کنید و اگر خواب ببیند که موشی از پاچه شلوارش افتاد و فرار کرد یعنی اینکه آن زن فاسد و دروغگو را از خود دور خواهد کرد.

حضرت یوسف دیدن موش در خواب را بر دو وجه می داند :

  • دیدن موش در خواب نشانه جنگ زن است.
  • دیدن موش در خواب نشانه دزدی است که از خانه او دزدی کرده است.

آنلی بیتون می گوید :

اگه فردی خواب موش ببیند به این معنی است که آن فرد با اختلافات خانوادگی و بی وفایی دوستان خود مواجه خواهد شد و کارهایش وضعیت ناامید کننده و دلسردی خواهد داشت. و اگر آن فرد خواب ببیند که موش ها از او فرار می کنند علامت این است که تلاش های آن فرد بی ثمر خواهد بود.

حال اگر یک دختر خواب موش ببیند خواب او به این معنی است که دشمانی پنهانی دارد که به او نیرنگ خواهند زد و اگر آن دختر داخل لباس خود موش ببیند بیانگر این است که بخاطر انجام دادن کاری رسوا خواهد شد.


تعبیرخواب تله موش

اگر شخصی در خواب تله موش را ببیند باید در زندگی اش با احتیاط باشد و به کسانی که فکر می کنید زیادی می خواهند به شما کمک کنند همیشه خوش بین نباشید. تعبیر دیگر دیدن تله موش این است که تله موش نمادی از نبوغ ، بینش و خلاقیت است و شما برای انجام دادن کاری باید به دنیال روش بهتری باشید.

اگر آن شخص خواب ببیند که تله موش کار می گذارد نشانه این است که مخالفان خود را فریب خواهد داد و از آن ها زرنگ تر خواهد بود.

و اگر خواب ببیند که با تله موش ، موش می گیرد نشانه این است که از او سوء استفاده می شود.


تعبیر خواب موش سفید و رنگی

اگر خواب ببیند که موش های یک رنگ بسیاری در خانه ات جمع شده اند نشانه این است که به تعداد آن ها ، زن ها در خواب تو جمع خواهند شد.

اچ میلر می گوید : اگر شخصی موش سفید در خواب ببیند خواب او نشانه نگرانی در انجام یکی از کارهایش می باشد و اگر خواب ببیند که موش صحرایی گرفته است به این معنی است که با یکی از دوستان خود دچار مشکل خواهد شد.

لوک اویتنهاو دیدن موش سفید در خواب را نشانه ازدواج موفق تعبیر می کند.


تعبیر خواب سوراخ موش

منوچه مطیعی تهرانی : اگر فردی سوراخ موشی در خواب ببیند نشانه این است که مالی از او دزدیده می شود که می داند کاری چه کسی بوده است ولی نمی تواند ثابت کند که او دزدیده است و دزید شما یک زن خائن می باشد.

یونگ می گوید : دیدن سوراخ موش در خواب نشانه جنبه پنهان شما است که مشتاق نیستید آن را تایید کنید و یا با آن روبرو شوید و به خوبی میدانید که دوری کردن و بی اهمیت دونستن این موضوع خوب نیست ولی این کار را می کنید. به هر حال اگر به این موضوع رسیدگی نکنید از کنترلتان خارج خواهد شد.

لوک اویتنهاو : اگر خواب ببیند که در درون یک تله موش هستید خواب شما نشانه دشمن شکست خورده است.


تعبیر خواب گرفتن موش

جابر مغربی : اگر شخصی خواب ببیند که موش گرفته است خواب او نشانه این است که با زنی فاسق و گناه کار ازدواج می کند.


تعبیر خواب موش در رختخواب

جابر مغربی : اگر خواب ببینید که در رختخواب شما موش وجود دارد به این معنی است که شما با زنی فساد خواهی کرد.

و اگر خواب ببینید که رختخواب شما را موش جویده و سوراخ کرده است خواب شما به این معنی است که بین زن شما و شخص نادرستی رابطه به وجود خواهد آمد و زن تو به فساد راضی خواهد شد.


تعبیر خواب کشتن موش

یونگ می گوید : اگر خواب ببینید که موشی را می کشید یا او را به دام می اندازید نشانه این است که دیگران از مسائل کوچک در زندگی شما چیز بزرگی می سازند همان ضرب المثل معروف از کاه کوه می سازند.

آنلی بیتون : اگر شخصی خواب ببیند که موشی کوری را می کشد خواب او نشانه ناراحتی و نگرانی است.

اچ میلر : اگر در خواب موشی را کشتید خواب شما نشانه پیروزی بر دشمنان است.


تعبیر خواب خوردن گوشت موش

جابر مغربی : خوردن گوشت موش در خواب به این معنی است که شما مال و اموال زن بد و فاسدی را مصرف می کنید.


تعبیر خواب خارج شدن موش از بدن

ابراهیم کرمانی : اگر شخصی خواب ببیند که از گلویش موشی بیرون آمد یعنی اینکه صاحب فرزند پسری خواهد شد. و اگر خواب ببیند که از سوراخ بینی یا گوش یا مقعد او موش بیرون آمد یعنی صاحب فرزند دختری که بدکردار است خواهد شد.

محمد بن سیرین : اگر مردی خواب ببیند که از آلت مردانه او موشی بیرون آمد خواب او به این معنی است که صاحب فرزند دختری خواهد شد که بدکردار است.

جابر مغربی : اگر زنی خواب ببیند که از فرج او موش بیرون آمد صاحب فرزند دختری خواهد شد که او هم بدکردار است.


تعبیر خواب پوشیدن لباس موش

ابراهیم کرمانی می گوید : اگر شخصی خواب ببیند که لباسی از پوست موش پوشیده است خواب او به معنی ازدواج با زنی بد و پلید است.


تعبیر خواب فضله موش

دقت کنید در بین حیوانات فقط به مدفوع موش و گنجشک فضله می گویند. اگر خواب ببیند که مشغول پاک کردن برنج هستید و فضله موش در آن دیدید نشانه این است که زنی به ما زیان خواهد رساند.


:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : پنج شنبه 26 مهر 1397
.
دستور پخت خورش مرغ ، مواد لازم خورش مرغ ، طرز تهیه خورشت مرغ با هویج ، فلفل دلمه ای و سیب زمینی ، خورش مرغ

خورشت مرغ یکی از غذاهای خوشمزه و پرطرفدار مجلسی است که همراه پلو و زرشک پلو سرو می شود. شاید دلیل اینکه خورش مرغ برای اکثر مهمانی ها سرو می شود این است که مراحل پخت خورشت مرغ بسیار ساده بوده و به آسانی می توان آن را در مقدار زیاد برای مهمانی ها آماده کرد همچنین خورش مرغ یک غذای مجلسی بسیار خوشمزه و لذیذ است که با رعایت چند نکته می توان همانند یک آشپز حرفه ای برای مهمان های خود زرشک پلو با مرغ تهیه کنید. در این آموزش آشپزی بارونک ، با مواد لازم ذکر شده می توانید خورشت مرغ خوشمزه و مجلسی برای 4 نفر درست کنید.

مواد لازم خورش مرغ
ران یا سینه مرغ ۴ قطعه
سیب زمینی ۲ عدد
پیاز ۲ عدد
هویج ۲ عدد
فلفل دلمه ای ۱ عدد
رب گوجه فرنگی ۲ قاشق غذاخوری
گوجه فرنگی 2 عدد
لیمو عمانی 1 عدد
سیر ۱ حبه
روغن مایع به میزان لازم
فلفل سیاه به میزان لازم
زردچوبه به میزان لازم
زعفران به میزان لازم
نمک به میزان لازم

مراحل تهیه خورش مرغ

ابتدا پیاز را به صورت خلالی خرد می کنیم و به همراه 2 قاشق غذاخوری روغن و زردچوبه در یک تابه تفت می دهیم تا رنگ پیاز طلایی شود. برخی افراد در این مرحله سیر هم اضافه می کنند اگر با بوی سیر مشکلی ندارید سیر را هم با رنده به صورت ریز در تابه رنده کنید حالا پیاز و سیر را از تابه خارج کنید و کنار بگذارید.

قطعات مرغ را همراه مقداری روغن مایع در قابلمه ای که برای تهیه خورش در نظر گرفتیم اضافه می کنیم و با حرارت ملایم تفت می دهیم بعد از تفت دادن مقداری نمک ، فلفل و زعفران (یا زردچوبه) بهشون می زنیم و دوباره خوب تفت می دهیم تا رنگ مرغ ها عوض شود. حالا دو عدد گوجه فرنگی پوره شده را اضافه می کنیم و وقتی نیم پز شدند 2 قاشق رب گوجه فرنگی هم اضافه می کنیم و خوب باهاشون تفت می دهیم با این روش خورش مرغ خیلی خوشمزه تر می شود.

در این مرحله 2 لیوان آب جوش به قابلمه خورش اضافه می کنیم و درب قابلمه را می گذاریم تا آب داخل قابلمه به جوش بیاید. پس از به جوش آمدن حدود 30 دقیقه زمان نیاز است تا مرغ با حرارت ملایم به صورت کامل بپزد. در این مدت زمان هویج ها و فلفل دلمه ای را خرد می کنیم و در تابه ای جداگانه تفت می دهیم و پس از تفت دادن به خورش اضافه می کنیم.

پس از اینکه هویج و فلفل دلمه ای را اضافه کردید یک عدد لیمو عمانی را با چنگال سوراخ کنید و داخل یک لیوان آب بیندازید تا کمی تلخی آن گرفته شود بعد از آن لیمو عمانی را به خورش اضافه کنید (بجای لیمو عمانی می توانید یک قاشق چای خوری آبلیمو بریزید.) بعد از اضافه کردن لیمو عمانی 15 دقیقه زمان نیاز است تا مرغ ها همراه هویج و فلفل دلمه ای به خوبی بپزد.

در مرحله آخر سیب زمینی ها را به صورت خلالی خرد می کنیم و در یک تابه سرخ می کنیم و به هنگام کشیدن خورش مرغ مقداری سیب زمینی را کنار ظرف خورشت خوری قرار می دهیم و به همراه برنج ساده یا زرشک پلو سرو می کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : چهار شنبه 25 مهر 1397
.

طرز تهیه سالاد اندونزی

سالاد اندونزی ، طرز تهیه سالاد اندونزی ، روش تهیه سالاد اندونزی ، آموزش سالاد اندونزی ، مواد لازم سالاد اندونزی ، دستور تهیه سالاد اندونزی

سالاد اندونزی همانند سالاد ماکارونی از خوشمزه ترین و خوش طعم ترین سالاد ها می باشد که ظاهر بسیار زیادی دارد. سالاد اندونزی از سالاد های خارجی در کشورمون است و با روش و موادی تهیه می شود که با ذائقه ما ایرانیان سازگار است و همانند یکی از گزینه های سالاد بار رستورانها و هتل هاست. در این آموزش آشپزی بارونک ، با مواد لازم ذکر شده می توانید سالاد اندونزی خوشمزه و لذیذ برای 5 نفر درست کنید.

مواد لازم سالاد اندونزی
کلم برگ سفید  ۲ پیمانه
کلم برگ قرمز  ۱ پیمانه
کالباس نصف پیمانه
نخود فرنگی  نصف پیمانه
ذرت  نصف پیمانه
هویج ۲ عدد
خیار شور  ۴ عدد
سس مایونز  نصف پیمانه
فلفل سیاه  به میزان لازم
نمک  به میزان لازم

مراحل تهیه سالاد اندونزی

ابتدا کلم برگ های قرمز و سفید را که از قبل شسته و آبکش کرده ایم به صورت رشته های بسیار ظریف و باریک برش می زنیم و داخل ظرفی مناسبی می ریزیم. البته می شود سالاد اندونزی را تنها با کلم سفید هم درست کرد ولی برای زیباتر شدن سالاد از دو رنگ کلم استفاده می کنیم.

در این مرحله اگر نخود فرنگی و ذرت را به صورت خام در منزل خود دارید می توانید آن ها را پس از آبپز کردن به ظرف کلم ها استفاده کنید در غیر اینصورت از کنسرو آماده نخود فرنگی و ذرت استفاده کنید. هویج ها را هم به صورت جداگانه آبپز کنید و بعد از رنده کردن به مواد سالاد اندونزی اضافه کنید.

خیارشو را هم با رنده به صورت متوسط روی مواد دیگر سالاد رنده می کنیم تا داخل سالاد به خوبی دیده شود. بعد کالباس ها را هم به صورت نواری و نازک برش بزنید و به مواد ددیگر سالاد اضافه کنید. البته با توجه به ذائقه خود می توانید کالباس ها را بعد از سرخ کردن به سالاد اضافه کنید.

سپس سس مایونر را به همراه نمک و فلفل و چند قاشق سرکه سفید به سالاد اضافه می کنیم دقت کنید که مقدار سس نباید به اندازی باشه که کف ظرف سالاد جمع شود باید در حدی باشد ک مواد سالاد را کاور کند و سرکه را برای تعادل در مزه ها به سالاد اضافه می کنیم و نباید به حدی باشد که سالاد ترش نشود من دو قاشق غذاخوری ریختم.

در انتها همه مواد سالاد اندونزی را به خوبی باهم مخلوط می کنیم و روی ظرف را با یک محافظ غذا می پوشونیم یا اینکه سلفون می کشیم و برای 2 ساعت در یخچال قرار بدهید تا همه مواد سالاد اندونزی خنک و مزه دار شود و بعد سرو می کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : سه شنبه 24 مهر 1397
.
مسعود رایگان و همسرش رویا تیموریان ، بیوگرافی مسعود رایگان و همسرش ، مسعود رایگان و دخترش ، مسعود رایگان و همسر اولش
عکس مسعود رایگان

مسعود رایگان متولد یکم بهمن 1333 در خرم آباد است. او فارغ التحصیل کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک است و بازیگری را از کودکی با پرده خوانی در کارهای پدرش آغاز کرده است و بعد در سال 1351 در یکی از فیلم های مرتضی جزایری بازی می کند و بعد از آن در سال های 1359 تا 1361 در چندین برنامه تلویزیونی ایفای نقش کرد و سپس به سوئد رفت.

مسعود رایگان علاوه بر تحصیل در مدرسه فیلم سوئد کار حرفه ای خودش را با مراکز اینترنشنال کالج ، فرهنگ ملل و تئاتر شهر ، تئاتر ملی و ... شروع کرد و برای برنامه دست های روشن برای شبکه دو سوئد کارگردانی کرد و بعد در چندین مجموعه تلویزیونی در سود بازی کرد.

تا اینکه در سال 1381 مسعود رایگان به دعوت وحید موسائیان به ایران بر می گردد و در فیلم خاموش دریا بازی کرد فیلمی که موجب شد نام مسعود رایگان بر سر زبان ها بیفتد اما در واقع فیلمی که موجب شهرت مسعود رایگان شد فیلم خیلی دور خیلی نزدیک بود و جایزه جشن خانه سینما را برای بازی خوب در این فیلم به او تعلق گرفت. علاوه بر این برای بازی در این فیلم او کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

مسعود رایگان و همسرش ، مسعود رایگان و همسرش رویا تیموریان ، همسر اول مسعود رایگان

مسعود رایگان در کنار همسرش رویا تیموریان

ازدواج و همسر

مسعود رایگان در سال 1382 با رویا تیموریان بازیگر ازدواج می کند و آن ها زندگی خوب و آرامی باهم دارند. در واقع مسعود رایگان همسر دوم خانم تیموریان است و خانم تیموریان از ازدواج اولشون دو دختر بنام های دنیا و درنا مدنی دارد.

بیوگرافی رویا تیموریان

رویا تیموریان همسر مسعود رایگان در 27 اسفند 1338 در تهران متولد شده است. او فارغ التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی از دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر است. رویا تیموریان سه خواهر بزرگ از خودش دارد و ازدواج اول او بنا به دلایلی به طلاق منجر شده است و او اکنون از همسر اول خود دو دختر بنام های دنیا و درنا مدنی دارد.

دنیا مدنی دختر رویا تیموریان ازدواج کرده و همسر او علیرضا کمالی می باشد. و درنا مدنی تا کنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

همسر مسعود رایگان ، رویا تموریان و دخترانش ، دختران مسعود رایگان و رویا تیموریان

رویا تیموریان در کنار دخترانش دنیا و درنا مدنی

همسر و دختر مسعود رایگان ، رویا تیموریان و دخترش دنیا مدنی ، دختر مسعود رایگان

رویا تیموریان در کنارش دخترش دنیا مدنی


:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : سه شنبه 24 مهر 1397
.

طرز تهیه کیک اسفنجی

کیک اسفنجی ، دستور پخت کیک اسفنجی ، مواد لازم کیک اسفنجی برای 4 نفر ، آموزش کیک اسفنجی برای 6 نفر ، طرز تهیه کیک اسفنجی پف دار

کیک اسفنجی از پرطرفدارترین و خوشمزه ترین کیک ها می باشد و این کیک پایه ای برای اکثر کیک های حرفه ای و تزیین شده همانند کیک تولد است. در کیک اسفنجی از خاصیت کف کنندگی زرده و سفیده تخم مرغ استفاده می شود و باید این مراحل را به صورت دقیق طبق آموزشی که آماده کرده ایم انجام دهید تا کیک اسفنجی شما خوب پف کند. علت اینکه اسم این کیک را اسفنجی گذاشته اند به این دلیل است که وقتی کیک اسفنجی را می بریم همانند اسفنج دریای بافت این کیک نیز پر از حباب های هوا می باشد. در این آموزش شیرینی پزی بارونک ، با مواد لازم ذکر شده می توانید کیک اسفنجی خوشمزه و پف دار درست کنید.

مواد لازم کیک اسفنجی
تخم مرغ 4 عدد
شکر 100 گرم
آرد قنادی 100 گرم
آب جوش  یک چهارم پیمانه
بیکینگ پودر نصف قاشق چایخوری
وانیل مایع  نصف قاشق چایخوری (وانیل پودری یک چهارم قاشق چایخوری)
پودر تارتار یک چهارم قاشق چایخوری (یا به همین میزان آبلیمو استفاده کنید)

مراحل تهیه کیک اسفنجی

ابتدا تخم مرغ ها را از یخچال خارج می کنیم و بلافاصله تا سرد هستند زرده و سفیده تخم مرغ ها را جدا می کنیم. دقت کنید کاسه محتوای سفیده تخم مرغ کامل تمیز باشد و ذره ای از زرده وارد سفیده نشود در غیر اینصورت سفید تخم مرغ خوب پف نمی کند بعد از جدا کردن زرده و سفیده روی ظرف هاشون سلفون بکشید و اجازه دهید تا به دمای محیط برسند.

در این مرحله آرد و بکینگ پودر را در یک ظرف می ریزیم و با همزن دستی مخلوط می کنیم و بعد حتما سه بار الک کنید. اگر شکرتون دانه درشت باشد باید حتما کمی آسیاب کنید تا حدی که کمی دانه ریز شود مراقب باشد نباید پودر شود. حالا به ظرف سفیده که به دمای محیط رسیده پودر تارتار اضافه کنید و یکی دو دقیقه با دور متوسط هم بزنید تا کف کند و بعد همزن را روی سرعت بیشتر بگذارید و دوباره بزنید تا جایی که وقتی کاسه را بر می گردانید سفیده نریزد.

سپس حدود نصف میزان شکر را قاشق قاشق به سفیده اضافه می کنیم و دوباره با دور تند همزن می زنیم تا سفیده کاملا سفت شده و به صورت قله تیز دربیاید. بعد زرده ها را به همراه وانیل و بقیه شکر در یک کاسه جداگانه می ریزیم و یک دقیقه با دور کند همزن می زنیم و بعد از یک دقیقه با دور متوسط همزن می زنیم و در این بین یک چهارم پیمانه آب جوش را کم کم می ریزیم و به صورت مرتب هم می زنیم اینقدر هم می زنیم که کاملا کشدار و غلیظ و حجم آن چند برابر شود.

در مرحله آخر به نوبت آرد و سفیده را به کاسه زرده اضافه می کنیم و فولد می کنیم (آموزش فولد کردن) و در قالبی که برای کیک آماده کردیم می ریزیم. حالا قالب را در طبقه اول فر که از یک ربع قبل روشن کردید و گرم شده قرار می دهیم و درجه فر را روی 175 سانتیگراد تنظیم کنید و به مدت 50 دقیقه صبر می کنیم تا کیک بپزد. بعد از مدت زمان گفته شده در فر را باز می کنیم و با یک چنگال داخل کیک می زنیم اگه مواد به چنگال نچسبیده باشد کیک حاضر است در غیر اینصورت کیک خام است و باید ده دقیقه دیگر داخل فر بماند.



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : دو شنبه 23 مهر 1397
.

آموزش فولد کردن مواد کیک

آموزش فولد کردن مواد کیک ، روش فولد کردن کیک ، فولد کردن مواد کیک یعنی چی؟ ، روش فولدینگ

آیا با تکنیک فولدینگ و مزایای آن آشنا هستید؟ آیا نمیدانید چطور مواد مواد کیک را به روش فولد کردن باهم مخلوط کنید؟ در این صورت پیشنهاد می کنم این آموزش بارونک را که در آن آموزش فولد کردن مواد کیک را به صورت ساده و مختصر آماده کرده ایم دنبال کنید.

تکنیک فولدینگ چیه؟

موقع پختن کیک همانند کیک اسفنجی وقتی که سفیده تخم مرغ را خوب هم می زنیم پف می کند و حجمش چند برابر شد برای همین باید سفیده را به شکلی به مواد باقیمانده کیک اضافه کنیم و باهم مخلوط کنیم که حجم سفیده کم نشود و به اصطلاح پف سفیده نخوابد به عبارت دیگر باید بافت خمیر پر هوا بماند برای این کار آشپزهای حرفه ای از تکنیک فولدینگ استفاده می کنند. اما تکنیگ فولدینگ چیه؟ فولد کردن به معنای تا کردن می باشد و برای فولد کردن شما باید با لیسک و به حالت دورانی مواد را از ته ظرف روی ظرف بیاورید و آن قدر این کار را انجام دهید تا مواد اضافه شده به خوبی باهم ترکیب شوند. دقت داشته باشید باید تا زمانی که مواد باهم یکدست شدند این کار را انجام بدهید نه بیشتر چونکه باید بافت خمیر پر هوا بماند. توجه کنید در روش فولد کردن مواد سبک تر مانند سفیده زده شده و یا خامه فرم گرفته را طی 2 یا 3 مرحله به مواد کیک اضافه می کنند و هر بار با تکنیک فولدینگ مواد را باهم مخلوط می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : دو شنبه 23 مهر 1397
.

تعبیر خواب آرد

تعبیر دیدن آرد در خواب ، تعبیر خواب خرید و فروش کیسه آرد ، تعبیر خوردن خمیر و آرد ، تعبیر ریختن و پاشیدن آرد برنج - جو و نخود ، تعبیر خواب آرد سفید نان

دیدن و خوردن آرد و خمیر ، پاشیدن و ریختن آرد ، خرید و فروش کیسه آرد و گرفتن از مرده تا دیدن انواع آرد سفید نان, گندم, جو, برنج, ذرت و نخودچی در خواب می تواند از خواب های متداول هر شخص در رابطه با آرد باشد. ما در بارونک کامل ترین تعبیر خواب دیدن آرد را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب آماده کرده ایم که در ادامه مشاهده می کنید.


تعبیر آرد در خواب

حضرت دانیال : اگر خواب ببینید که آرد همانند برف از هوا می بارد خواب شما نشانه این است که به اندازه آن ، مال و نعمت حلال از راهی که هیچ امیدی به آن ندارید کسب خواهید کرد. در حالت کلی دیدن آرد یا کیسه آرد در خواب هم برای مردان و هم برای زنان خوب است چونکه آرد نشانه برکت و نعمت خدایی می باشد.

آنلی بیتون می گوید : اگر شخصی در خواب آرد ببیند بدین معنی است که آن شخصی با اینکه زندگی تنگدست و با صرفه جویی دارد اما زندگی او همراه با شادمانی می باشد.

اگر دختری خواب ببیند که بدن او با آرد آغشته شده است نشانه این است که به زودی با مردی ازدواج می کند و زندگی زناشویی او با سختی های زیادی سپری خواهد شد اما تحمل سختی ها برای او لذت بخش و دلپذیر خواهد بود.

لیلا برایت دیدن آرد در خواب را نشانه مال و نعمت حلالی می داند که بدون رنج به او برسد.


تعبیر خواب خوردن آرد

اگر خواب ببینید که دانه های سفید و ریز آرد را می خورید این خواب نشانه پول ، مال و اموالی حرام هر چند اندک می باشد که به تازگی در زندگی شما آمده است.


تعبیر خواب آرد خریدن

جابر مغربی : اگر شخصی در خواب آرد فروشی را ببیند آن آرد فروش نشانه مردی است که دین خویش را به دنیا آورده است.

آنلی بیتون : اگر فردی خواب ببیند که آرد خرید و فروش می کند نشانه این است که دست به معاملاتی مخاطره آمیر خواهد زد.

کتاب سرزمین رویاها : آرد خریدن در خواب نشانه منفعت بزرگی مالی می باشد.


تعبیر خواب آرد جو

محمد بن سیرین دیدن آرد جو در خواب را نشانه درستی دیدن و ایمان تعبیر می کند.


تعبیر خواب آرد گندم

محمد بن سیرین می گوید : دیدن آرد گندم در خواب نشانه مالی است که از تجار برسد و بسیار فایده خواهد داشت و دیدن آرد کاورس در خواب را نشانه مال و اموال اندکی می داند که شخص ببیننده خواب بدست آورد.

تعبیر خواب آشپزی کردن با آرد


کتاب سرزمین رویاها در این نوشته شده است :

اگر خواب ببینید که با آرد آشپزی می کنید بدانید که یک دوست را از دست خواهید داد.

سوزاندن آرد در خواب نشانه این است که ببینده خواب را خطری تهدید می کند.

اگر فردی خواب ببیند که با آرد شیرینی می پزد آن فرد یک زندگی خوشبخت در آینده خواهد داشت.

اگر خواب ببیند که در یک کارخانه در قسمت آرد سازی کار می کنید مواظب باشید و بی گدار به آب نزنید.


تعبیر خواب کیسه آرد

به نظر خالد اصفهانی اگر مردی متاهلی خواب ببیند که مشغول حمل و نقل گونی یا کیسه آرد می باشد خواب او نشانه این است که به مال و اموال آن مرد اضافه خواهد شد اما اگر او مجرد باشد خواب او نشانه شروع کردن زندگی جدیدی می باشد و برای زندگی اش برنامه های مختلفی خواهد کشید و زندگی اش را سر و سامان خواهد داد



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : دو شنبه 23 مهر 1397
.

بیوگرافی پانته آ بهرام

پانته آ بهرام و همسرش سیامک احصایی ، بیوگرافی پانته آ بهرام ، پدر و مادر پانته آ بهرام ، پانته آ بهرام و پسرش ، پانته آ بهرام و دخترش
عکس پانته آ بهرام

پانته آ بهرام متولد سیزدهم اسفند 1348 در تهران است. خانم بهرام با ورود به مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما در سال 67، فعالیت خود را در رشته بازیگری آغاز کرد و اولین فعالیت بازیگری خودش را در سن 18 سالگی با سریال آینه در قاب شروع کرد و در سال 75 با فیلم زشت و زیبا اولین فعالیت خودش را در سینما تجربه کرد. او اکنون یکی از بازیگران موفق در عرصه سینما و تلویزیون ایران می باشد.

جالب است بدانید لقب متفاوت ترین بازیگر سینما و تلویزیون ایران را به خانم پانته آ بهرام اختصاص داده اند او در این مورد گفت : بازیگری را من با تئاتر شروع کردم و همه می دانند که تناتر نه پول و نه شهرت دارد ولی من قدرتمند ، درست و دقیق راهم را ادامه دادم و در سن 19 سالگی جایزه تئاتر فجر را از دست رئیس جمهور اسبق گرفتم.

من در تمام این سال ها سعی کرده ام تمام استانداردهای بازیگری را رعایت کنم و به نظر خودم هم اکنون جزو با کیفیت ترین بازیگران ایران هستم. از بهترین و پرطرفدارترین کارهای او می توان به بازی در سریال خانگی عاشقانه منوچهر هادی در کنار بازیگرانی همچون هومن سیدی ، محمدرضا گلزار و مهناز افشار اشاره کرد. هم اکنون خانم پانته آ بهرام در برنامه خنداننده شو رامبد جوان به عنوان مجری فعالیت دارد.

پانته آ بهرام و همسرش سیامک احصایی ، عکس همسر پانته آ بهرام ، همسر پانته آ بهرام کیست؟

پانته آ بهرام در کنار همسرش سیامک احصایی

ماجرای ازدواج و طلاق

پانته آ بهرام با شخصی بنام سیامک احصایی ازدواج می کند طبق گفته ها حاصل این ازدواج فرزند پسری می باشد که اطلاعات بیشتری در این مورد منتشر نشده است. مثل اینکه زندگی مشترک پانته آ بهرام و سیامک احصایی زیاد تداوم نیافته و آن ها از هم جدا شده اند. البته این خبر از سمت خانم پانته آ بهرام تأیید نشده است.

در واقع درباره زندگی خانوادگی پانته آ بهرام اطلاعات خیلی کمی وجود دارد و ظاهراً خودش هم دوست ندارد دیگران در این مورد چیزهایی بدانند تا جایی که در یک مصاحبه تلویزیونی از پاسخ به سوالی درباره ازدواجش طفره رفت. توجه کنید برخی سایت ها با انتشار عکس پانته آ بهرام همراه دخترکوچولی نوشتند که او دختر خانم بهرام است این خبر واقعیت ندارد و آن دختر کوچولو ، خواهر زاده خانم بهرام می باشد.

بیوگرافی همسر پانته آ بهرام

سیامک احصایی متولد 2 مهر 1336 در شهر آبادان است او فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه کلیوند اوهایو آمریکا است و هم اکنون به عنوان طراح صحنه و لباس مشغول به کار است.

پانته آ بهرام و مادرش ، عکس مادر پانته آ بهرام

عکس پدر و مادر پانته آ بهرام

غم از دست دادن مادر

متاسفانه مادر پانته آ بهرام در مهر ماه 97 فوت کرد و خانم بهرام این روزها در غم از دست دادن مادرش به سوگ نشسته است او با انتشار عکسی در اینستاگرامش نوشت : " دوباره سییب بچین حوا من خسته ام بگذار از اینجا هم بیرون مان کنند! ". ما هم به نوبه خود از طرف بارونک درگذشت مادر خانم بهرام را تسلیت عرض می کنیم.

پیشنهاد مهران مدیری را رد کردم

پانته آ بهرام در پاسخ به این سوال که چرا تا به امروز در فیلم های طنز بازی نکرده است گفت : بعد از بازی در فیلم توکیو بدون توقف ، مهران مدیری از من برای بازی در چند کار تلویزیونی از من دعوت کرد راستش وسوسه جذابی هم بود چون کارهای آقای مدیری همیشه پرمخاطب بود اما احساس خطر در من باعث شد پیشنهاد مهران مدیری را نپذیرم و برای همین ایشان دیگر از من دعوت نکردند و گفتند برای چی دعوت کنم وقتی نمی آیی ! اما الان دلم یک کار طنز خوب و عالی می خواهد که آن روی سکه هم کمی مشخص شود.

پانته آ بهرام و پدرش ، عکس پدر پانته آ بهرام

پانته آ بهرام در کنار پدر و گندم دختر خواهرش

سکته در بازی ایران و استرالیا

پانته آ بهرام به فوتبال علاقه زیادی دارد و همیشه نتایج بازی تیم مورد علاقه اش استقلال را پیگیری می کند او گفت : در بازی ایران استرالیا حالتی شبیه سکته را گذراندم و از هیجان زیاد کارم به بیمارستان هم کشید و برادرم به دادم رسید. بعد از آن چشمم ترسید و تصمیم گرفتم بازی های تیم ملی را گذری نگاه کنم.

 


:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : شنبه 21 مهر 1397
.

طرز تهیه ساندویچ مرغ

طرز تهیه ساندویچ مرغ خوشمزه با قارچ ، دستور پخت ساندویچ مرغ ریش ریش ، مواد لازم ساندویچ مرغ با پنیر پیتزا ، ساندویچ مرغ
مواد لازم ساندویچ مرغ
سینه مرغ 2 عدد
قارچ 250 گرم
پنیر پیتزا 4 ورق
پیاز 2 عدد
فلفل دلمه ای 1 عدد
خیارشور 6 عدد
نان ساندویچی 6 عدد
سس مایونز به میزان لازم
نمک به میزان لازم
فلفل به میزان لازم
ادویه کاری به میزان لازم
آبلیمو به میزان لازم
زردچوبه به میزان لازم
نمک به میزان لازم

مراحل تهیه ساندویچ مرغ با قارچ

در مرحله اول مرغ را همراه مقداری آب ، پیاز و مقداری ادویه ، نمک و آبلیمو در یک قابلمه مناسب روی حرارت بگذارید تا مرغ بپزد. بعد از آن که مرغ پخت آب آن را جدا کرده و مرغ را با دست به صورت ریش ریش خرد کنید. اگر مرغ داغ هست صبر کنید تا کمی خنک شود.

پیاز را به صورت نگینی خرد کنید و در یک ظرف مناسب همراه کمی روغن تفت دهید تا رنگ آن طلائی شود سپس کمی هم زردچوبه اضافه کنید. پس از آن فلفل دلمه ای و قارچ را به صورت ریز خرد می کنیم و به ظرف پیاز اضافه می کنیم و زیر شعله را زیاد می کنیم تا قارچ ها آب نیندازد. دقت داشته باشید باید به طور مرتب آن را هم بزنید تا مواد داخل ظرف نسوزد.

در این مرحله مرغ های ریش ریش شده را به ظرف اضافه می کنیم و با قاشق تمام مواد را باهم مخلوط می کنیم. حالا پنیر پیتزا را هم اضافه می کنیم و مجدداً هم می زنیم. پس از آن سس مایونز را به همراه یک لیوان آب مرغ و بقیه ادویه جات روی مواد بریزید و چند دقیقه هم بزنید تا تمام مواد داخل ظرف با سس و آب مرغ آغشته شود.

بعد از چند دقیقه هم زدن ظرف را از روی حرارت بردارید و اجازه دهید تا کمی خنک شود اکنون مواد ساندویچ مرغ شما آماده است. برای سرو نان ساندویچی یا هر نان دیگری که دوست دارید بردارید و 3 قاشق پر از مواد داخل هر نان ساندویچی قرار می دهیم و روی آن ها را با خیارشور ، کاهو و جعفری پر می کنیم و داخل پلاستیک یا کاورهای آلومینومی مناسب می پیچیم. اکنون ساندویچ مرغ شما آماده است و می توانید همراه نوشابه یا دوغ سرو کنید.



:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : شنبه 21 مهر 1397
.

طرز تهیه آش رشته

طرز تهیه آش رشته برای 6 نفر ، دستور پخت آش رشته برای 4 نفر ، مواد لازم آش رشته مجلسی و نذری ، آش رشته خوشمزه

آش رشته از خوشمزه ترین و معروف ترین آش های ایرانی است. بی شک شما هم آش رشته را در دورهمی های خانوادگی مخصوصاً در فصل های سرد سال امتحان کرده و از خوردن آن لذت برده اید. آش رشته در ماه رمضان جایگاه ویژه ای در بین خانواده های ایرانی دارد و یکی از پیش غذاهای ویژه سفره افطار است. در این آموزش آشپزی بارونک ، با مواد لازم ذکر شده می توانید آش رشته خوشمزه و مجلسی برای 4 تا 6 نفر درست کنید.

مواد لازم آش رشته
سبزی آش یک کیلو
نخود نصف لیوان
لوبیا نصف لیوان
عدس نصف لیوان
رشته آش نصف بسته
پیاز 3 عدد بزرگ
آرد یک چهارم لیوان
نعنا خشک به میزان لازم
کشک به میزان لازم
روغن به میزان لازم
فلفل به میزان لازم
نمک به میزان لازم
زردچوبه به میزان لازم

مراحل تهیه آش رشته

ابتدا باید نخود و لوبیا را از شب قبل در آب خیس کنید و چند باری آبشان را عوض کنید تا موقع خوردن ایجاد نفخ نکند. برای شروع نخود و لوبیا را به همراه آب و کمی نمک در یک قابلمه روی حرارت می گذاریم تا به جوش بیاد. بعد از به جوش آمدن درب قابلمه را بزارید و اجازه بدهید نخود و لوبیا با حرارت کم نیم پز شوند.

سپس عدس و سبزی را اضافه کنید و صبر کنید عدس هم پخته شود مواظب باشد عدس حالت له شدگی پیدا نکنه و فقط مغز آن ها پخته شود. بعد از آن رشته را به مواد آش اضافه می کنیم و به طور مرتب با ملاقه آش را به هم می زنیم تا رشته به مهم نچسبند این کار را ادامه دهید تا رشته ها نرم شوند. دقت داشته باشید پس از ریختن سبزی نیاز به گذاشتن درب قابلمه نیست چون موجب بد رنگ شدن سبزی آش می شود.

بعد از اینکه رشته ها نرم شدند حدود 2 لیتر آش جوش به قابلمه آش اضافه کنید و بعد مقدار آرد گفته شده را با یک لیوان آب سرد خوب مخلوط کنید به طوریکه آرد کاملا در آب حل شود و به آرامی در حالی که آش را با ملاقه بهم می زنید آن را در به مواد قابلمه اضافه کنید تا آرد گلوله گلوله نشود.

در این مرحله باید پیاز داغ و نعنا داغ باید اضافه کنیم برای این کار پیازها را که از قبل به صورت نگینی خرد کردید به همره کمی روغن روی حرارت بگذارید و تفت دهید و در آخر کمی زردچوبه هم اضافه کنید. نعنا خشک را هم به همراه کمی روغن در یک ظرف دیگه تفت دهید مواظب باشید نعنا نسوزد و زود از روی حرارت بردارید و با قاشق هم بزنید.

حالا مقداری از نعنا داغ و پیاز داغ را برای تزیین کنار بگذارید و بقیه را به قابلمه آش اضافه می کنیم و به مدت 20 دقیقه دیگه صبر می کنیم تا آش با حرارت ملایم جا بیفتد و به اصطلاح پیاز داغ و نعنا داغ به خورد آش برود. کشک را هم به همراه کمی نمک و فلفل اضافه می کنیم و مواد آش را بهم می زنیم و بعد از 5 دقیقه حرارت زیر آش را خاموش می کنیم.

دقت داشته باشد رشته آش و کشک ممکن شور باشند و نیازی به اضافه کردن نمک زیادی نباشد پس مراقب باشید آش رشته را شور نکنید. موقع سرو می توانید آش رشته را با نعنا داغ و پیاز داغ که از قبل کنار گذاشتیم و یا حتی سیر داغ تزیین کنید.

نکاتی برای خوشمزه شدن آش رشته

سبزی آش رشته

سبزی آش رشته شامل جعفری ، تره ، شوید ، اسفناج یا برگ چغندر و چند ساقه شنبلیه است. دقت داشته باشید نسبت سبزی آش رشته باید به این صورت باشد : یک دوم اسفناج یا برگ چغندر و یک دوم ما بقی به نسبت مساوی تره ، جعفری ، شوید و شنبلیله باشد.



:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : جمعه 20 مهر 1397
.

تعبیر خواب باران

تعبیر خواب بارش باران ، تعبیر خواب باریدن باران ، تعبیر دیدن باران در خواب ، تعبیر خواب باران و رعد و برق و آتش ، تعبیر خواب باران شدید و سیل ، تعبیر خواب باران و تگرگ
دیدن باریدن باران شدید خاک، تگرگ و برف - بارش باران همراه رعد, برق, صاعقه, آتش, سیل و طوفان -  بارش باران صاف و روشن و تیره در فصل تابستان تا خیس شدن زیر باران و وضو گرفتن با آب باران و ... از خواب های متداول ما در رابطه با خواب باران می تواند باشد. در ادامه بارونک ، ما کامل ترین تعبیر خواب بارش باران را آماده کرده ایم که مشاهده می کنند.

تعبیر خواب باران باریدن

منوجهر مطیعی تهرانی : همان طور که میدانید بارش باران در بیداری نشانه خیر و برکت و نعمت های الهی است و در خواب به جز چند مورد خاص به همین معنی است. باران ملایم و دلپذیر در خواب مخصوصا اگر در فصلی باشد که در انتظارش هستیم بسیار خوب می باشد و نشانه نعمت و سلامتی است مخصوصا اگر زیر باران ایستاده باشیم.

و مشاهده باریدن باران در خواب بسیار نیکو است به این شرط که باران بر همه جا فرو بریزد. اگر شخصی در خواب ببیند که مثلا پشت پنجره ایستاده و بارش باران را مشاهده می کند و باران در همه جا یکسان ببارد تعبیر خوابش بسیار خوب است.

حضرت دانیال معتقد است :

دیدن خواب باریدن باران در خواب همچون بیداری نشانه رحمت و برکت است. اگر شخصی خواب ببیند که باران به وقت خویش می بارد نیکوتر است از وقتی که مردمان باران می خواهند.

اچ میلر می گوید : دیدن باران در خواب نشانه این است که زندگی شما وضع بهتری پیدا خواهد کرد و اگر خواب ببینید که به هنگام بارش باران ، خورشید در آسمان حضور دارد به معنی این است که سرانجام گرفتاری و ناراحتی به پایان خواهد رسید.

لوک اویتنهاو می گوید :

  • دیدن باران در خواب نشانه سود می باشد.
  • دیدن باران و آفتاب باهم نشانه این است که یک تغییر خوشایند اتفاق خواهد افتاد.

تعبیر خواب باران آرام

حضرت دانیال می گوید : اگر شخصی خواب ببیند که باران آهسته آهسته می بارد خواب او نشانه خیر و منفعت بر اهالی آن منطقه خواهد بود و اگر ببیند که اول سال یا اول ماه باران می بارد خواب او بیانگر این است که در آن سال و یا در آن ماه فراخی و نعمت زیاد شود.


تعبیر خواب باران شدید و سیل

منوچهر مطیعی : اگر شخصی خواب ببیند که باران تند و سیل آسا می بارد تعبیرش خوب نیست. دیدن خواب باران با دانه و قطرات درشت به صورتی که احساس کنید به صورت و سر شما می خورد این خواب از یک حادثه خبر می دهد مخصوصا اگر باران روی سر با شدت فرود بیاید این خواب را خوب ندانسته اند.

اگر شخصی خواب ببیند که باران چنان با شدت می بارد که رهگذران و مردم از ترس آن فرار می کند و دنبال یک سرپناه برای خودشان هستند این خواب نشانه این است که برای آن مردم اتفاق غیر قابل پیش بینی اتفاق خواهد افتاد.

حضرت دانیال : اگر شخصی خواب ببیند که بر یک جا باران شدیدی می بارد و جاهای دیگر نمی بارد تعبیر این خواب نشانه رنج و بیماری بر آن منطقه و سختی که به ایشان خواهد رسید می باشد. و اگر در خواب شخصی ببیند که باران تیره و سخت می بارد نشانه بیمار شدن آن شخص و هلاک شدنش خواهد بود.

محمد بن سیرین گفته است :

اگر شخصی خواب ببیند که باران سخت نه به وقت خویش می بارد نشانه این است که در آن دیار رنج و بلا برسد و اگر خواب ببیند که با آب باران مسح می کند نشانه این است که از ترس و بیم رهایی پیدا کند و اگر خواب ببیند که باران بر روی او می بارد نشانه رفتن به سفر خواهد بود و با سود و منفعت از آن سفر بازگردد.

اگر خواب ببیند که باران بر سر مردمانی همانند طوفان می بارد نشانه این است که در آن دیار مرگ مفاجات پدید آید و اگر ببیند که از هر قطره بارانی که می بارد صدای آواز بیاد نشانه زیاد شدن عزت و جاه او خواهد بود و اگر خواب ببیند که باران عظیمی می بارد و جوی ها از آب باران روان شده و زیانی به او نرسید نشانه این است که پادشاه یا مقامی تعصب کند و شر وی از خود بازدارد ولی اگر نتواند از آن جوی ها به سلامت بگذرد نشانه این است که شر پادشاه یا مقامی را از خود دفع کند.

اگر شخصی خواب ببیند که آب از هوا به کردار باران بیاید نشانه است که عذاب الهی و بیماری در آن منطقه فراگیر شود.

آنلی بیتون می گوید : اگر شخصی خواب ببیند که باران می بارد و طوفان شده است خواب او نشانه روبرو شدن با حوادث تلخ خواهد بود.


تعبیر خواب باران و رعد و برق

جابر مغربی می گوید : اگر شخصی خواب ببیند که همراه ابر ، باران و رعد سختی درگرفته است تعبیرش این است که ترس و خطر نفرین پدر و مادر یا مسلمانان وجود دارد و اگر همراه رعد ، برق نیز ببیند عذاب هایی که گفته شد شدیدتر می باشد و یا اگر صاعقه با آن ها نیز باشد عذاب گفته شده خیلی شدیدتر از قبل خواهد بود.

محمد بن سیرین : اگر خواب ببیند که به همراه باران رعد نیز هست نشانه این است که بیم و ترس کمتری به مردم خواهد رسید و خیر و نعمت فراوان خواهد شد.

اما صادق (ع) : اگر شخصی خواب ببیند که رعد گرفته و باران می بارد دلیل بر این است که در آن سرزمین خیر و نعمت زیاد می شود.


تعبیر خواب باران خاک

منوچهر مطیعی : اگر شخصی خواب ببیند که باران می بارد و رنگ قطره های باران تیره و خاک آلود است و یا رنگ طبیعی ندارد این خواب نشان از بیمار شدن شخصی ببینده خواب خواهد بود. اما اگر شما ایستاده باشید و دیگری را دست خوش چنین بارانی ببینید نشانه بیمار شدن آن شخص خواهد بود و اگر آن شخص را نشناسید بدانید که یکی از نزدیکان شما این بیماری را خواهد گرفت. آنلی بیتون : اگر فردی خواب ببیند که از دل ابرهایی تیره باران می بارد نشانه این است که آن فرد نسبت به انجام وظایفش دلسرد و ناامید خواهد شد.


تعبیر خواب باران صاف و روشن

اگر فردی خواب ببیند که آب باران صاف و روشن است نشانه این است که به اندازه آن بر او خیر و آسایش برسد.


تعبیر خواب باران بی وقت

منوچهر مطیعی : تعبیر دیدن باران بی وقت در خواب خوب نیست برای مثال اگر خواب ببیند که در فصل گرما نزدیک کولر یا در فضای آزاد و یا روی پشت بام خوابیده اید که باران ببارد این خواب نشان از غمی می دهد که بیشتر جنبه عمومی دارد.


تعبیر خواب خیس شدن زیر باران

منوچهر مطیعی : اگر شخصی خواب ببیند که به هنگام باریدن باران سر و صورت ، لباس و کفشش خیس شده است خواب او نشانه رفتن به سفری است که از این سفر سود و منفعت زیادی خواهد برد. اچ میلر می گوید : اگر فردی خواب ببیند که زیر باران خیس شده است خواب او بیانگر این است موضوعی که هیچ امیدی به آن نداشته است موجب خشنودی اش خواهد شد.


تعبیر خواب صدای باران

منوچهر مطیعی : اگر شخصی خواب ببیند که باران می بارد و صدای ریزش باران را می شوند و از شنیدن آن لذت می برد آن شخص صاحب عنوان ، شهرت و آوازه خواهد شد و اگر از شنیدن صدای باران لذت نبرد خواب او بی اثر و بی تفاوت است.

آنلی بیتون : شنیدن صدای ضربه های باران بر سقف در خواب نشانه این است که از نشاط و شادمانی خانوادگی لذت خواهید برد و در بدست آوردن ثروتی هر چند اندک موفق خواهید شد.

و اگر خواب ببیند که به هنگام گوش دادن به صدای باران از تمام کردن کاری که بر عهده شما بود تأسف می خورید خواب شما نشانه این است که از چیزی لذت خواهید برد که موجب زیان رساندن به دیگران خواهد شد.


تعبیر خواب وضو گرفتن با آب باران

منوچهر مطیعی : اگر شخصی خواب ببیند که باران می باراد و شما با آب بارانی که از ناودان می ریزد و یا آبی که در گودال های زمین جمع شده است دست و صورت خود را می شوئید تعبیر این خواب بسیار خوب است و شما را از سعادتی نزدیک آگاه می سازد و از این خواب خوب تر آن است که در خواب ببیند که با این آب باران وضو می گیرید.

معبران اسلامی عقیده دارند اگر شخصی با آب باران وضو بگیرد به زیارت حج یا اعتاب مقدس خواهد رفت. در حالت کلی دست و صورت شستن و وضو گرفتن با آب باران نشانه ایمنی ، نجات از نگرانی و دلواپسی و یاس می باشد و اگر از آن آب بنوشید دین یا بدهی خویش را پرداخت خواهید کرد.


تعبیر خواب باران در خانه

منوچهر مطیعی : اگر شخصی خواب ببیند که باران فقط برای خانه او می بارد و بام و در خانه های دیگر خشک است تعبیر این خواب خوب نیست زیرا این باران اختصاصی به هر حالتی هم که باشد از آمدن یک اندوه و غصه برای اهالی آن خانه خبر می دهد. توصیه می کنیم اگر چنین خوابی دیدید بهتر است مراقب صحت و سلامت خود و افراد خانواده باشید.


تعبیر خواب باران از سقف خانه

آنلی بیتون : اگر خواب ببیند که باران می بارد و از سقف خانه شما آبی زلال چکه می کند نشانه این است که به دام لذتی نامشروع خواهید افتاد. ولی اگر چکه های آب گل آلود باشد نشانه تغییر و تحول در زندگی شما خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : پنج شنبه 19 مهر 1397
.

بیوگرافی امین حیایی

امین حیایی و همسرش ، مونا بانکی پور همسر اول امین حیایی ، عکس نیلوفر خوش خلق همسر دوم امین حیایی ، امین حیایی و پسرش دارا حیایی ، دختر امین حیایی
عکس امین حیایی

امین حیایی متولد نوزدهم خرداد 1349 در قیطریه تهران است و دیپلم کامپیوتر دارد. او فرزند بزرگ خانواده است و یک برادر کوچکتر بنام امید دارد و تنها خواهرش در سال 1370 فوت کرده است. مادرش معلم و پدرش شغل آزاد دارد. امین حیایی علاوه بر بازیگری کار خوانندگی می کند و همانند خیلی از بازیگران ایرانی کافه داری را به عنوان شغل دوم خود انتخاب کرده است.

امین حیایی پس از اینکه دیپلم خود را می گیرد به خدمت سربازی می رود و بازیگری را در مرکز هنرهای نمایشی نیروی هوایی آغاز می کند و در سال 70 در تئاتر کودکان ایفای نقش می کند. پس از آن به گفته خودش با فوت خواهرم دریچه ای برای ورود به سینما برای من باز شد و در سومین روز درگذشت خواهرم برای بازی در فیلم سینمایی دو همسفر با من تماس گرفته شد و بعد از آن برای بازی در فیلم دو روی سکه دعوت شدم.

امین حیایی در در پاسخ به سوال ازدواج زود به هنگام خود گفت : من از بچگی عاشق پیشه بودم اما همیشه در عشق و عاشقی شکست می خوردم و با هر کسی که دوست می شدم می خواستم بگیرمش و گمان می کردم این زن آینده من است. از 18 سالگی به بعد دیگر جدی تر شدم و دنبال کیس مناسب برای ازدواج بودم.

عکس همسر اول امین حیایی مونا بانکی پور ، دارا حیایی و مادرش امین حیایی ، همسر سابق امین حیایی

دارا حیایی و مادرش مونا بانکی پور

ازدواج اول با مونا بانکی پور و علت طلاق

امین حیایی در سال 71 با شخص بازیگری بنام مونا بانکی پور ازدواج می کند که حاصل این ازدواج پسری بنام دارا می باشد. زندگی مشترک امین حیایی با مونا بانکی پور به سال نرسیده به طلاق منجر می شود و به گفته امین حیایی اوایل جدایی سر حضانت دارا اختلاف نظر داشتیم و دچار مشکل شدیم تا اینکه با گذشت زمان مونا فهمید که چقدر من دارا را دوست دارم و با من راه اومد البته منم وقتی دیدم که مونا چقدر برای دارا زحمت می کشد تصمیم گرفتم حضانت دارا را به او واگذار کنم.

مونا بانکی پور بعد از جدایی از امین حیایی از بازیگری فاصله می گیرد و پس از سال ها زندگی در خارج از کشور نهایتاً تصمیم می گیرد به ایران بازگردد.

بیوگرافی دارا حیایی

دارا متولد 11 شهریور 1372 در تهران است و بخاطر چهره اش در حرفه مدلینک مشغول بود اما اکنون وارد کار بازیگری شده است و دوست دارد در این حرفه همانند پدرش به شهرت و محبوبیت برسد. دارا حیایی در فیلم شعله ور با امین حیایی همبازی شده است.

امین حیایی و همسرش ، عکس همسر دوم امین حیایی ، نیلوفر خوش خلق و امین حیایی

امین حیایی و همسرش نیلوفر خوش خلق

ازدواج دوم با نیلوفر خوش خلق

امین حیایی بعد از جدایی از همسر اولش در سال 77 با شخصی بنام نیلوفر خوش خلق ازدواج می کند. خانم خوش خلق متولد 24 خرداد 1351 در آبادان است. او سال هاست که در تئاتر بازی می کند و دوست دارد در سینما هم همانند تئاتر به موفقیت برسد. از آخرین کارهای او می توان به بازی در سریال نفس گرم در سال 94 اشاره کرد.

زندگی مشترک امین حیایی و همسرش

امین حیایی در رابطه با همسرش نیلوفر می گوید : نیلوفر ستاره عشق من است او تمام زندگی من است و به بودن در کنار او افتخار می کنم. من بارها گفته ام و دوباره هم میگم اگر نیلوفر نبود این موفقیت ها هم نبود.

و نیلوفر خوش خلق در مورد همسرش می گوید : میدونم خیلی ها تصور می کنند که ازدواج من و امین بخاطر سینما بود اما این معرفت و منش اخلاق امین بود که مرا جذب کرد. امین انسان بسیار باگذشتی است و در سال ها زندگی مشترک با او این ویژگی بارها برای من اثبات شده است. من و امین روزگار بسیار خوشی را در کنار هم سپری می کنیم و چه در زندگی شخصی و چه در زندگی کاری به آینده بسیار خوش بین هستیم و دوست داریم زندگی با آرامش را تجربه کنیم که یاد خدا محور اصلی آن باشد.



:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : پنج شنبه 19 مهر 1397
.

خرید باکس لوازم آرایش

خرید اینترنتی باکس لوازم آرایش ، باکس لوازم آرایش شیشه ای ، خرید جای لوازم آرایش ، خرید جای لوازم آرایش رومیزی

باکس جای لوازم آرایشی شیشه ای رومیزی یکی از جدیدترین و پرفروش ترین محصولات سال 2018 می باشد که مخترعین این محصول را مخصوص آرایشگران حرفه ای و بانوانی که از شلوغی میز آرایش خود خسته شده اند طراحی و ساخته اند. این باکس لوازم آرایش شیشه ای دارای 3 کشو و 2 محفظه جداگانه می باشد همچنین دارای 16 محفظه شفاف جهت قرارگیری آیتم های مختلف در قسمت بالایی می باشد.

مزایای خرید باکس لوازم آرایش شیشه ای

شما با خرید این باکس لوازم آرایش می توانید به راحتی رژ ، مداد ، خط چشم ، ریمیل و سایر لوازم خود را در محفظه هایی که در این باکس لوازم آرایش تعبیه شده اند قرار بدهید و برای همیشه از شلوغی میز آرایش خود خداحافظی کنید و برای پیدا کردن لوازم آرایشی خود دیگر سر در گم نباشید.

این باکس لوازم آرایش به صورت خیلی حرفه ای طراحی شده است و به دلیل اینکه این باکس از شیشه شفاف طراحی و ساخته شده است بسیار زیبا و لوکس بوده و مطمئنا موجب زیبا شدن و زیبا دیده شدن میز آرایش شما خواهد شد. این باکس لوازم آرایش برای آرایشگران حرفه ای و حتی بانوان ایرانی که از شلوغی میز آرایش خود خسته شده اند بهترین پیشنهاد می باشد.

باکس لوازم آرایش رومیزی ، قیمت باکس لوازم آرایش شیشه ای

باکس لوازم آرایش هدیه ای که فراموش نخواهد شد

مطمئنا هر خانمی که با لوازم آرایش زیاد سرکار دارد از مدت ها پیش به دنبال خرید باکس یا محظه ای برای قرار دادن لوازم آرایش می باشد ولی همان طور که میدانید پیدا کردن چنین باکسی در مغازه های شهر کاری بسیار مشکل و وقت گیر می باشد. برای همین اگر به دنبال خرید هدیه ای فراموش نشدنی برای همسر یا دوست و یا آشنای خود هستید باکس لوازم آرایش بهترین پیشنهاد می باشد و همسر شما هر بار که از لوازم این باکس استفاده کند به یاد شما خواهد افتاد. پس اگر به دنبال هدیه ای فراموش نشدنی برای همسر خود هستید باکس لوازم آرایش شیشه ای را از دست ندهید.

فروشگاه خرید باکس لوازم آرایش ، باکس لوازم آرایش

راهنمای خرید باکس لوازم آرایش

برای خرید باکس جای لوازم آرایش شیشه ای لطفا ابتدا بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را با دقت پر کنید سپس بعد از اینکه سفارش خود را درب منزل تحویل گرفتید وجهشو پرداخت نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : چهار شنبه 18 مهر 1397
.

طرز تهیه سالاد ماکارونی

طرز تهیه سالاد ماکارونی ، آموزش سالاد ماکارونی ، دستور تهیه سالاد ماکارونی ، سالاد ماکارونی خوشمزه و مجلسی

سالاد ماکارونی یک خوراک پرطرفدار ، لذیذ و دوست داشتنی است که این روزها خیلی باب شده و عموم مردم هم آن را دوست دارند. سالاد ماکارونی به روش های خیلی متنوع و متفاوتی درست می شود و هرکس با توجه به ذائقه خود می تواند ازمواد جایگزین در آن استفاده کند. در این آموزش آشپزی بارونک ، با مواد لازم ذکر شده می توانید سالاد مارونی خوشمزه و لذیذ برای 4 نفر درست کنید.

مواد لازم سالاد ماکارونی
ماکارونی فرم دار 1 عدد
تخم مرغ 3 عدد
ژامبون 300 گرم
هویج 3 عدد
نخود فرنگی 1 لیوان
سیب زمینی 2 عدد
خیار شور 6 عدد
شوید خشک 1 قاشق چای خوری
آبلیمو به میزان لازم
نمک به میزان لازم
سس مایونز به میزان لازم
فلفل به میزان لازم
کره به میزان لازم
شکر به میزان لازم

مراحل تهیه سالاد ماکارونی

ابتدا سیب زمینی ها را پوست می گیریم و به صورت مربعی درشت خرد می کنیم و با مقداری کره ، آب و نمک در یک قابلمه روی حرارت می گذاریم تا به صورت آب پز پخته شود. مواظب باشید سیب ها زیادی نپزد و له نشود. همچنین هویج ها را بعد از پوست کندن به صورت نگینی ریز خرد کنید و با مقداری آب و شکر در یک قابلمه جداگانه همانند سیب زمینی به صورت آب پز بپزید.

در این مرحله نخود فرنگی را به همراه مقداری آب ، نمک و کره بپزید و تخم مرغ ها را هم به صورت آبپز بپزید و سفیده آن ها را بعد از جدا کردن به صورت نگینی خرد کنید و کنار بگذارید. بعد از آن ماکارونی را به همراه مقداری آب و نمک روی حرارت قرار می دهیم تا به مرحله آب کشی برسد.

حالا ماکارونی را آبکش می کنیم و صبر می کنیم آب اضافی ماکارونی کاملا گرفته شود. بعد از آن ژامبون و خیارشور را به صورت نگینی خرد می کنیم و کنار می گذاریم. در این مرحله در داخل ظرفی که برای سالاد در نظر گرفتیم مقداری سس مایونز ، آبلیمو ، فلفل و نمک می ریزیم و مخلوط می کنیم.

بعد سیب زمینی ، نخود فرنگی ، ژامبون ، هویج ، سفیده تخم مرغ و خیارشور را در داخل ظرف سالاد می ریزیم و مواد را باهم مخلوط می کنیم. حالا ماکارونی آبکش شده را به همراه شوید ، نمک و فلفل و افزودنی های دیگر به سالاد ماکارونی اضافه کنید و سعی کنید مواد را به آرامی مخلوط کنید تا زیبایی خود را از دست ندهند.

در انتها باید سالاد ماکاونی را به مدت یک ساعت در یخچال قرار دهید تا سرد شود. برای تزیین سالاد ماکارونی پیشنهاد می کنم از گوجه گیلاسی استفاده کنید چون هم طعم مطبوعی به سالاد می دهد و هم باعث زیبا تر دیده شدن سالاد ماکارونی می شود.



:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : چهار شنبه 18 مهر 1397
.

بیوگرافی مهرانه مهین ترابی

مهرانه مهین ترابی ، مهرانه مهین ترابی و همسرش ، دلیل ازدواج نکردن مهرانه مهین ترابی ، بیوگرافی مهرانه مهین ترابی
عکس مهرانه مهین ترابی

مهرانه مهین ترابی متولد بیستم مرداد 1336 در شهر کرج است. او در یک خانواده پرجمعیت 7 نفره بزرگ شده و خودش فرزند چهارم خانواده است. مهرانه مهین ترابی بعد از گرفتن مدرک دیپلم ، تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته کارگردانی گمرگ ادامه می دهد و در گمرگ مشغول به کار می شود به گفته خودش اصلا از کار کردن در گمرگ لذت نمی بردم و برای همین به کلاس های تئاتر هم می رفتم.

نهایتا در سال 58 بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در بدترین شرایط موجود تصمیم گرفتم بازیگر شوم و برای همین به دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران رفتم. و در رشته بازیگری و کارگردانی مشغول به تحصیل شدم و فارغ التحصیل همین رشته هستم. اولین کار بازیگری خود را در سال 64 وقتی 28 ساله بود با فیلم گلبهار شروع کردم و با بازی در سریال همسران در سال 73 به شهرت رسیدم.

مهرانه مهین ترابی ، مهرانه مهین ترابی و مهتاب کرامتی

مهرانه مهین ترابی در کنار مهتاب کرامتی

علت ازدواج نکردن مهرانه مهین ترابی

خانم مهین ترابی بازیگر 61 ساله سینما و تلویزیون هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد. مهرانه مهین ترابی بازیگری که همیشه او را در نقش زنی مهربان و دلسوز در سریال ها می بینیم در آخرین مصاحبه اش دربارع علت ازدواج نکردنش گفت :

من هم ازدواج کردن و بچه دار شدن را دوست داشتم و عاشق فرزند هستم و دوست داشتم برای افراد خانواده ام آشپزی کنم اما به دلیل اینکه بازیگری تمام وجودم را ساخته بود نمی توانستم به راحتی از بازیگری دست بکشم و برای همین ترجیح دادم مجرد بمانم.

متاسفانه بازیگران زن کشورمون در زندگی مجردی شان پیروزترین می باشند و وقتی ازدواج می کنند همسرانشان از آن ها می خواهند که دور بازیگری را خط بکشند یا خواستگارشان از آنها می خواهد که بازیگری را کنار بزارند. حتی زمانی که با همکران خود ازدواج می کنند یا کارشان به جدایی می کشد و یا اینکه مجبور می شوند بازیگری را کنار بگذارند.

برای همین تصمیم به مجرد ماندن سخت ترین تصمیم زندگی ام بود که گرفتم. ولی باید قبول کنیم که ازدواج یعنی همراه بودن نه اینکه همدیگر را محدود کنیم. هیچ کس با محدود کردن همسرش به موفقیت نرسیده است و نخواهد رسید.

عکس مهرانه مهین ترابی و شبنم قلی خانی

مهرانه مهین ترابی در کنار شبنم قلی خانی

تلخ ترین اتفاق زندگی مهرانه مهین ترابی

من هیچ وقت در زندگی ام طعم واقعی شکست را تجربه نکردم چون هیچ وقت زمین خوردن ها و شکست ها نتوانستند امیدم را کمرنگ کنند. اما شاید غمگین ترین و تلخ ترین اتفاق مربوط به زمانی باشد که پدرم را در 13 سالگی از دست دادم در آن زمان احساس کردم زمین خوردم و با تمام وجودم غم را باور کردم دوره سختی بود اما خیلی زود همین حس شکست و ناامیدی در من تبدیل به یک امید شد.

مادرم زنی مقتدر و قوی بود و پس از مرگ پدر روی پاش خود ایستاد و با مشکلات جنگید و من همیشه با دیدن او محکم بودن را مرور می کردم. افسردگی را دوست نداشتم و ندارم و با کسانی که عادت کرده اند زندگی شان را با آه و گریه بگذرانند و یاد نگرفتن امید را ببینند نمی توانم کنار بیایم.



:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : سه شنبه 17 مهر 1397
.

طرز تهیه سوپ مرغ

سوپ مرغ ، طرز تهیه سوپ مرغ ، دستور پخت سوپ مرغ ساده ، مواد لازم سوپ مرغ ، سوپ مرغ با هویج و سیب زمینی و سبزیجات

سوپ مرغ از خوشمزه ترین و پرطرفدارترین سوپ ها است و به دلیل اینکه در این سوپ از مرغ ، سیب زمینی ، هویج و سبزیجات معطر استفاده می شود بسیار مقوی بوده و برای بیماران مفید است. البته برخی ها برای سوپ مرغ از موادی مانند جو ، قارچ و ... هم استفاده می کنند که کاملا اختیاری می باشد. در این آموزش آشپزی بارونک ، با مواد لازم ذکر شده می توانید سوپ مرغ خوشمزه و مجلسی برای 4 نفر درست کنید.

مواد لازم سوپ مرغ
گوشت مرغ 400 گرم
پیاز 2 عدد
هویج 2 عدد
سیب زمینی 2 عدد
سیر 2 حبه
سبزیجات به مقدار لازم
فلفل سیاه به مقدار لازم
نمک به مقدار لازم

مراحل تهیه سوپ مرغ

ابتدا گوشت مرغ را به همراه مقداری آب و یک پیاز داخل یک قابلمه می ریزیم و بر روی حرارت ملایم قرار می دهیم و اجازه می دهیم تا مرغ نیم پز شود. پس از نیم پز شدن آب مرغ را با استفاده از صافی جدا کنید و کنار بگذارید و گوشت مرغ را هم به صورت ریش ریش خرد کنید و آن را هم کنار بگذارید.

در این مرحله هویج ، پیاز و سیب زمینی را به شکل نگینی خرد می کنیم و سیر را به صورت ریز خرد کنید. سپس پیاز و سیر را به همراه مقداری روغن در قابلمه ای که برای سوپ در نظر گرفتید بریزید و روی حرارت کم بگذارید و تفت دهید. بعد از آن هویچ را که به صورت نگینی خرد کرده اید اضافه کنید و دوباره تفت دهید و بعد آب مرغ را به همراه مقداری آب اضافه کنید به طوریکه که مجموع آب اضافه شده بیشتر از یک و نیم لیتر نباشد.

پس از اینکه هویج ها نیم پز شد سیب زمینی را به همراه گوشت مرغ اضافه کنید. دلیل اینکه سیب زمینی ها را دیرتر اضافه می کنیم این است که سیب زمینی نسبت به هویج زودتر می پزد. بعد از اینکه کمی سوپ جوشید سبزیجات را که از قبل به صورت ساطوری خرد کرده بودیم به قابلمه اضافه می کنیم.

بعد از اضافه کردن سبزیجات به سوپ 5 دقیقه بعد ادویه جات خود را به همراه نمک و فلفل سیاه اضافه می کنیم و حدود 10 دقیقه صبر می کنیم تا سوپ با حرارت ملایم به خوبی جا بیفتد سپس سوپ را در ظرف سوپ خوری می کشیم و با جعفری تازه تزیین می کنیم.

نکاتی برای خوشمزه تر شدن سوپ مرغ

آبکی شدن و رنگ سوپ مرغ

همان طور که میدانید اگر سوپ با حرارت ملایم بپزد هم خوشمزه تر می شود و هم غلیظ تر. اما اگر احساس کردید سوپ مرغ تون بیش از اندازه آبکی شده است نگران نباشد برای رفع این مشکل مقدار کمی آرد برنج را در یک لیوان آب سرد حل کنید و کم کم به سوپ اضافه کنید تا سوپ مرغ شما غلیظ ترشود. برای خوش رنگ شدن سوپ مرغ هم می توانید یکی دو قاشق رب گوجه فرنگی بهش اضافه کنید تا رنگ سوپ مرغ تون قرمز رنگ شود.

گوشت مرغ و سبزیجات سوپ مرغ

در حالت کلی سبزی سوپ مرغ شامل گشنیز ، تره و جعفری می باشد اما همان طور که می دانید بعضی از موادی که برای سوپ استفاده می شود کاملا سلیقه ای می باشد و شما می توانید با توجه به ذائقه خود از سبزیجات معطر دیگری در سوپ مرغ استفاده کنید. در مورد گوشت سوپ مرغ هم باید بگم من همیشه برای سوپ مرغ از سینه مرغ استفاده می کنم و آن را بعد از اینکه پخت به صورت ریش ریش خرد می کنیم اما برای زیباتر شدن می توانید گوشت مرغ را به صورت نگینی خرد کنید.



:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : جمعه 13 مهر 1397
.

بیوگرافی محمدرضا شریفی نیا

محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان ، بیوگرافی محمدرضا شریفی نیا ، دختران محمدرضا شریفی نیا ، محمدرضا شریفی نیا و همسرش
عکس محمدرضا شریفی نیا

محمدرضا شریفی نیا متولد 25 خرداد 1334 در شهر تهران است. او فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی است و هم اکنون از هنرپیشه های مشهور و شاخص و پرنفوذ سینما می باشد که جایگاه ویژه ای در سینمای ایران دارد و چهره های زیادی همانند هدیه ترانی را به عنوان بازیگر معرفی کرده است.

ازدواج با آزیتا حاجیان و علت طلاق

محمدرضا شریفی نیا در سال 1361 با آزیتا حاجیان که در آن زمان از بازیگران زن مشهور سینما بود ازدواج می کند و این ازدواج باعث شد تا او وارد دنیای بازیگری شود. اما متاسفانه محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان بعد از چند سال زندگی مشترک بنا به دلایلی از جدا شدند. ملیکا شریفی نیا در آخرین مصاحبه خود از راز طلاق پدر و مادرش پرده برداشت و گفت : پدر و مادرم از هم جدا شدند تا رفیق باقی بمانند.

بعد از این جدایی شایعه هایی در مورد ازدواج مجدد شریفی نیا با رز رضوی مطرح بود که توسط هر دو تکذیب شد. حاصل ازدواج محمدرضا شریفی نیا با آزیتا حاجیان دو دختر به نام های ملیکا شریفی نیا و مهراوه شریفی نیا می باشد که هر دوی آن ها از بازیگران بنامی هستند.

خانواده محمدرضا شریفی نیا ، محمدرضا شریفی نیا و همسرش ، عکس دخترای محمدرضا شریفی نیا

خانواده محمد رضا شریفی نیا - همسر سابق + دخترهایش

بیوگرافی آزیتا حاجیان

آزیتا حاجیان متولد 21 دی 1366 در شهر تهران است و فارغ التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای دراماتیک دانشگاه هنر می باشد و اولین فعالیت هنری خودش را در سال 1354 با نمایش خورشید بانو آفتاب کن شروع کرده است. و در سال 68 با فیلم سارق عروسک ها وارد سینما شد و در سال 77 با بازی در فیلم روبان قرمز برنده سیمرغ بلورین برترین بازیگر نقش اول زن شد.

آزیتا حاجیان بعد از جدایی از محمدرضا شریفی نیا با شخصی بنام محمد کریمی ازدواج کرده است.

ماجرای اعدام محمدرضا شریفی نیا

محمدرضا شریفی نیا بعد از انقلاب برای یادگیری علوم دینی به مکتب آیت الله مهدوی کنی می رفت و زمانی که امام خمینی وارد فرودگاه مهرآباد شد او عضو گروه سرودی بود که در فرودگاه حضور داشت. و در دهه 60 بود که به دلیل فعالیت در گروه های سیاهی دستگیر و به اعدام محکوم شد اما بعد از نوشتن توبه مورد عفو قرار گرفت و مدتی بعد از زندان آزاد شد.

محمدرضا شریفی نیا و دخترش مهراوه شریفی نیا

محمدرضا شریفی نیا و دخترش مهراوه شریفی نیا

محمدرضا شریفی نیا و دخترش ملیکا شریفی نیا

محمدرضا شریفی نیا و دخترش ملیکا شریفی نیا

بیوگرافی دختران محمدرضا شریفی نیا

مهراوه دختر بزرگ محمدرضا شریفی نیا در سال 1360 در شهر تهران متولد شد و فارغ التخصیل رشته موسیقی شاخه نوازندگی است و در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین نوازنده های خانم پیانو به حساب می آید. مهراوه شریفی نیا تا به امروز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

ملیکا دختر کوچکتر آقای شریفی نیا متولد 1365 است و فارغ التحصیل رشته گرافیک است و علاوه بر بازیگری در همین حرفه مشغول به کار است. او برعکس خواهرش خیلی زود وقتی که 19 ساله بود با شخصی بنام امیررضا طلاچیان ازدواج کرده است. شغل همسر ملیکا شریفی نیا مهندسی صنایع است و به نظر در همین حرفه مشغول به کار است.



:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : پنج شنبه 12 مهر 1397
.

تعبیر خواب آش

تعبیر خواب آش رشته ، تعبیر خواب پختن آش ، تعبیر خواب پختن آش نذری ، تعبیر خواب دادن و گرفتن آش نذری تا آش پشت پا

تعبیر خواب آش رشته

منوچهر مطیعی تهرانی می گوید : رشته آش رشته نشانه امید ، خیر ، برکت و نعمت است. همان طور که میدانید رشته را از خمیر آرد تهیه می کنند و چون آرد و خمیر آرد و گندم و نان همه در خواب های ما خوب هستند پس رشته هم خوب است و برای همین دیدن آش رشته در خواب نیکو است اما اگر رشته را دور بریزید و تباه کنید تعبیرش خوب نیست.


تعبیر خواب آش شوربا

منوچهر مطیعی : در حالت کلی دیدن شوربا در خواب نشانه نعمت ، فایده ، خیر و نیکی است. اما در غذاهایی مانند آبگوشت ، آش شوربا ، حلیم و سایر غذاهایی که از مواد مختلف و متعدد تهیه و پخته می شود باید دید مزه و طمع آن به چه صورت است و به همین طریق باید این خواب ها را تعبیر کرد.

اگر در خواب فقط شوریا را ببینیم تعبیرش خوب است و نشانه نعمت و خوبی می باشد و فرقی نمی کند خودمان آن را پخته باشیم و یا از دیگری گرفته باشیم ولی اگر آن را بخوریم و بد طعم و بدمزه باشد نشانه غم و اندوه و ناراحتی است.


تعبیر خواب آش سرکه

ابن سیرین می گوید : اگر شخصی خواب ببیند که آش سرکه را با گوشت گوسفند و عسل و چیزهای خوب پخته است نشانه این است که زندگانی و معاش و معیشت خوب و نیکو و عزت به دست می آورد.

و اگر آن شخص آش سرکه را با گوشت گاو پخته باشد عمر طولانی بدست خواهد آورد و به وسیله برخی افراد دولتی به مال و اموال فراوان خواهد رسید. ولی اگر آش سرکه را با گوشت پرنده پخته باشد به اندازه کم و زیاد چیزهایی که در آش وجود دارد بزرگی و قدرت بدست خواهد آورد.


تعبیر خواب آش نذری

گرفتن آش ندری در خواب نشانه نعمت و روزی است.

دادن آش نذری در خواب نشانه به مقام رسیدن است.


تعبیر خواب پختن آش

اگر خواب ببینید که مشعول پختن آش هستید خواب شما نشانه این است که شما هدفی در ذهن دارید که برای رسیدن به آن باید تلاش کنید.




:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : چهار شنبه 11 مهر 1397
.
اس ام اس خداحافظی ، اس ام اس رفتن ، متن خداحافظی از عشقت ، پیام خداحافظی ، شعر خداحافظی ، عکس نوشته خداحافظی و رفتن برای پروفایل
عکس نوشته خداحافظی و رفتن برای پروفایل

در این پست بارونک پیامک ، متن و جملات کوتاه و عاشقانه غمگین رفتن و خداحافظی از عشق و یار به همراه عکس نوشته های خداحافظ میروم برای پروفایل آماده کرده ایم که مشاهده می کنید.

 

متن خداحافظی

ميرم ولي اينو بدون

چشم انتظارت ميشينم

ميرم ولي گريه نكن

نذار از عشقت بميرم

بزار تو اوج بي كسي

با عكست آروم بگيرم

عکس پروفایل خداحافظ ، عکس پروفایل رفتن ، عکس نوشته خداحافظی

عکس پروفایل خداحافظ

پیام خداحافظی

التماس برای دیروز بود !

برای وقتی که ساده بودم !

امروز ، می خواهی بروی ؟

هیس !

فقط خداحافظ ...!

 

عکس نوشته خداحافظی

هنوز نیامده ای خداحافظ ؟

تقصیر تو نیست

همیشه همین گونه بوده

برو اما من پشت سرت ،

نه دست که دل تکان می دهم

 

عکس پروفایل خداحافظی

مگر خودت نگفتی خداحافظ ؟

پس چرا وقتی گفتم به سلامت نگاهت تلخ شد ؟

برو به سلامت

دیگر هم سراغم را نگیر

خسته تر از آنم که بر سر راهت بنشینم

و دلیل رفتنت را جویاشوم

 

جملات کوتاه و عاشقانه رفتن

تو به رفتنت ادامه بده !

این اشک ها ربطی به تو ندارد ...

 

متن رفتن و خداحافظی

احمقانه ترین کار را من کردم

گفتم خداحافظ

عاشقانه ترین کار راتو کردی

گفتی هرچی تو بگی

 

پیام رفتن

تکیه به شونه هام نکن

من از تو افتاده ترم

ما که به هم نمی رسیم

بسه دیگه بذار برم

عکس نوشته خداحافظ برای پروفایل ، عکس نوشته رفتن و خداحافظی از عشقت

عکس خداحافظی کردن

باران باشد، تو باشی

یک خیابان بی انتها باشد

به دنیا می گویم خداحافظ

 

نوشته های عاشقانه خداحافظی کردن

همیشه از همان ابتدای آشنایی مون در هراس چنین روزی بودم

و کابوس خداحافظی را می دیدم و اکنون آنچه شد که نباید میشد

خداحافظ دلیل بودنم خداحافظ ...

 

متن عاشقانه و غمگین رفتن

به بدرقه ایستادم

چمدانی در دست تو بود

ابرهایی در قلب من ...

 

عکس خداحافظ

خداحافظ طلوعم

خداحافظ غروبم

خداحافظ تو ای تنها امیدم

 

نوشته های کوتاه و عاشقانه رفتن

ميان حرفهايت مي نوشتي :

زندگي زيباست و من هم زندگي را در تو ميديدم

برو استاد خوبي ها ب من درس وفا دادي

و من هم خوب فهميدم وفا يعني

خداحافظ ...

 

عکس پروفایل خداحافظ

تو كه ميدانستي با چه اشتياقي خودم را قسمت ميكنم پس چرا ...!

زودتر از تكه تكه شدنم ، جوابم نكردي براي ...

خداحافظي خيلي دير بود ...

خيلي دير ...

 

متن خداحافظی غمگین

برو ای خوب من هم بغض دریا شو خداحافظ

برو با بی کسی هایت هم آوا شو خداحافظ

تو را با من نمی خواهم که ما معنا کنم دیگر

برو با یک من دیگر بمان ما شو خداحافظ

 

متن خداحافظی از عشقت

تو را از دور می بوسم به چشمی تر خداحافظ

مرا باور نکردی می روم دیگر خداحافظ

مرا لایق ندیدی تا بپرسی حال و روزم را

برو با دیگران ای بی وفا دلبر خداحافظ



:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : سه شنبه 10 مهر 1397
.
لیلا حاتمی و علی مصفا ، لیلا حاتمی و همسرش ، لیلا حاتمی و فرزندانش
عکس لیلا حاتمی

لیلا حاتمی متولد 9 مهر 1351 در تهران است. او در یک خانواده هنرمند بزرگ شده و پدر مرحوم اش علی حاتمی از کارگردان برجسته کشور می باشد و مادرش زری خوشکام از بازیگران قبل از انقلاب می باشد. لیلا حاتمی به لطف پدر و مادرش برای اولین بار در سال 1363 وقتی که 12 ساله بود در فیلم کمال الملک پدرش ایفای نقش کرد.

او پس از گرفتن دیپلم ریاضی و فیزیک تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته برق دانشگاه امیرکبیر بعد از دو سال تحصیل رها می کند و عازم لوازن سوئیس می شود و در آنجا در رشته ادبیات فرانسه مشغول به تحصیل می شود. ولی مدتی بعد به علت عود بیماری پدرش که سرطان پانکراس داشت مجبور می شود در سال 57 تحصیلات خود را نیمه کاره بگذارد و به ایران باز می گردد.

لیلا حاتمی با بازی به یاد ماندنی اش در فیلم جدایی نادر از سیمین و کسب جوایز مختلف و با حضور در جشنواره های معتبر جهانی ، عنوان چهارمین زن زیبای خاورمیانه را به او اختصاص دادند. نکته جالب دیگر در بیوگرافی لیلا حاتمی این است که او به واسطه حضور چند ساله در خارج از کشور و علاقه خود ، هم اکنون به 5 زبان انگلیسی ، فرانسوی ، ایتالیایی ، آلمانی و فارسی تسلط دارد.

لیلا حاتمی و همسرش ، جدایی لیلا حاتمی و علی مصفا

لیلا حاتمی در کنار همسرش علی مصفا

ماجرای ازدواج و آشنایی با علی مصفا

لیلا حاتمی در سال 1377 با علی مصفا ازدواج کرده است و حاصل این ازدواج دو فرزند به نام های مانی و عسل می باشد. لیلا حاتمی در مورد آشنایی اش با همسرش می گوید : من و علی قبل از بازی در فیلم لیلا به هم علاقه مند شده بودیم و حس هایی که در این فیلم می بینید همه اش واقعی است. راستش قبل از شروع فیلمبرداری آقای مهرجویی ما را به هم علاقه مند کرد و بعد فیلمش را ساخت. اخیراً شایعه ای در مورد جدایی لیلا حاتمی از علی مصفا در فضای مجازی پخش شده بود که واقعیت ندارد.

جالب است بدانید علی مصفا در آن زمان برای خواستگاری از لیلا حاتمی سراغ زنده یاد داود رشیدی می رود. آقای رشیدی در یکی از مصاحبه هایش گفته بود که با علی حاتمی مثل دو برادر هستیم و از سال های خیلی قبل رفت و آمد خانوادگی داریم و لیلا و لیلی از کودکی باهم بزرگ شده اند.

فرزرندان لیلا حاتمی ، مانی مصفا ، عسل مصفا

عکس فرزندان لیلا حاتمی - مانی و عسل مصفا

بیوگرافی علی مصفا

علی مصفا بازیگر و متولد 11 آذر 1345 در شهر تهران است. او فارغ التحصیل رشته عمران از دانشگاه فنی تهران در سال 97 می باشد. پدرش مظاهر مصفا شاعر برجسته معاصر و استاد دانشگاه بوده و مادرش امیربانو کریمی است. علی مصفا دو فیلم بنام های سیمای زنی در دوردست و پله آخر با حضور لیلا حاتمی کارگردانی کرده است و در سال 1391 عضو هیئت دوارن جشنواره اوسیان سینه فن هند بود.



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : یک شنبه 8 مهر 1397
.

طرز تهیه سالاد اسفناج

سالاد اسفناج ، طرز تهیه سالاد اسفناج ، دستور تهیه سالاد اسفناج با انار و پرتقال ، سالاد اسفناج با سرکه بالزامیک
تصاویر سالاد اسفناج انار درست شده با سرکه بالزامیک
مواد لازم سالاد اسفناج
اسفناج نیم کیلو
انار دون شده نصف لیوان
گردو نصف لیوان
رب انار ملس ۳ قاشق غذاخوری
سرکه بالزامیک ۲ قاشق غذاخوری
روغن زیتون ۲ قاشق غذاخوری
نمک به میزان لازم
فلفل به میزان لازم

مراحل سالاد اسفناج با انار

برای تهیه سالاد اسفناج خوشمزه و حرفه ای بهتر است از جوانه های اسفناج یعنی همون بیبی اسفناج استفاده کنید. برای شروع اسفناج ها را شسته و روی دستمال آشپزخانه پهن کنید. تا خشک شدن کامل اسفناج ها ، انار را دون می کنیم و پرتقال را پوست گرفته و به قطعات متوسط تقسیم می کنیم یعنی اگر پره پرتقال تون درشت باشه به سه قسمت و اگر ریز باشد به دو قسمت تقسیم کنید.

سپس اسفناج های خشک شده را در ظرف سرو خود بریزید و لابه لاش از مخلوط انار و پرتقال استفاده کنید. به جای پرتقال می توانید از توت فرنگی هم استفاده کنید البته من برای جذابیت بیشتر از هر دو استفاده کردم که این مورد کاملا ختیاری است. و در لایه آخر روی اسفناج گردوها را هم بریزید. در برخی دستورات تهیه سالاد اسفناج از پنیر فتا هم استفاده می شود که من به شخصه توصیه نمی کنم چون برای جذب بهتر آهن غذاها بهتر است همراهش مواد داری کلسیم دار مصرف نشود.

برای تهیه سس سالاد مون ، مواد باقی مانده یعنی رب انار ، سرکه بالزامیک و روغن زیتون را درون یک کاسه می ریزیم و کمی هم نمک و فلفل و ادویه های دیگر در صورت تمایل داشتن اضافه می کنیم و مواد سس را به خوبی مخلوط می کنیم تا یکدست شد. در مرحله آخر سس را روی سالاد می ریزیم تا هم زیبایی سالاد بیشتر شود و هم طعم بهتری به آن بدهد. اکنون سالاد اسفناج شما آماده سرو است.

سالاد فصل یکی از خوشمزه ترین و محبوب ترین سالادهای ایرانی است که اکثر ما در وعده های ...


:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : شنبه 7 مهر 1397
.

بیوگرافی مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا ، بیوگرافی مهراوه شریفی نیا ، مهراوه شریفی نیا و همسرش ، مهراوه شریفی نیا و مادرش
عکس مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا متولد 29 فروردین 1360 در تهران است. پدرش محمدرضا شریفی نیا و مادرش آزیتا حاجیان بازیگر می باشند و یک خواهر بازیگر کوچکتر از خودش بنام ملیکا دارد. مهراوه شریفی نیا پس از گرفتن دیپلم ریاضی و فیزیک ، تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته موسیقی شاخه نوازندگی ادامه داده است و فارغ التحصیل همین رشته از دانشگاه هنر تهران می باشد.

مهراوه شریفی نیا به لطف پدر و مادرش بازیگری را از سن 8 سالگی با فیلم دزد عروسک ها در سال 68 در کنار مادرش شروع کرد و دو سال بعد در سریال امام علی در کنار پدرش ایفای نقش کرد و هم اکنون یکی از بازیگران موفق و محبوب به شمار می آید. همچنین او در حال حاظر به عنوان یکی از بهترین نوازنده های خانم پیانو به حساب می آید.

علت جدایی پدر و مادرش

پدر و مادر مهراوه شریفی نیا سال ها پیش از هم جدا شدند و مادرش بعد از طلاق با شخص دیگری بنام محمد کریمی ازدواج کرده است. مهراوه و خواهر کوچکترش ملیکا شریفی نیا بعد از اینکه پدر و مادرش از هم جدا شدند در کنار پدرشان به زندگی خود ادامه داده اند.

مهراوه شریفی نیا و پدرش ، مهراوه شریفی نیا و مادرش ، مهراوه شریفی نیا و خواهرش

مهراوه شریفی نیا در کنار پدر ، مادر و خواهرش ملیکا

دلیل ازدواج نکردن

مهراوه شریفی نیا مجرد می باشد و تا به امروز ازدواج نکرده است. البته خواهر کوچکتر او در سال 1368 وقتی 19 ساله بود با شخصی بنام امیررضا طلاچیان که مهندس صنایع می باشد ازدواج کرده است.

در برنامه دورهمی ، مهران مدیری از خانم شریفی نیا پرسید که ازدواج کردید؟ کسی نمیگیره شما رو؟ او در پاسخ با خنده گفت که شوهر گیر نمیاد! مدیری مجدد سوال کرد که تو همین ماه 35 ساله می شوید جرا ازدواج نمی کنی؟ خانم مهراوه در پاسخ با خنده گفت : شوهر خوب پیدا نمیشه! مدیری مجداً پرسید شوهر خوب به کی میگن؟ مهراوه شریفی نیا گفت : راستش اینقدر درگیر کار بودم که تا حالا بهش فکر نکردم.



:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : شنبه 7 مهر 1397
.

تعبیر خواب انار

تعبیر خواب خوردن انار شیرین و ترش ، تعبیر خواب درخت انار ، تعبیر خواب دون کردن انار ، تعبیر دیدن انار در خواب

تعبیر دیدن و خوردن انار در خواب ، پوست گرفتن و دون کردن انار ، چیدن انار از درخت انار و ... هر کدام تعبیر های متفاوتی دارد و باید دید شما خواب انار را با چه ویژگی هایی دیدید اما در حالت کلی معبرین تعبیر خواب دیدن انار در فصل آن خوب و در بی وقت بد تعبیر می کنند. در ادامه بارونک کامل ترین تعبیر خواب دیدن انار را ازدید معبرین بزرگ تعبیر خواب آماده کرده ایم که مشاهده می کنید.


تعبیر خواب انار

حضرت دانیال می گوید : دیدن انار در خواب نشانه مال و اموال می باشد ولی به اندازه سعی و همت بیننده خواب ، مخصوصا اگر در فصل انار این خواب را ببینید اما اگر در بیداری فصل انار نباشد تعبیر دیدن انار در خواب بد است. آنلی بیتون می گوید : دیدن انار در خواب بیانگر این است که شما از استعداد های خود در راهی درست استفاده می کنید و پیوسته به دانش خود اضافه می کنید.

منوچهر مطیعی تهرانی می گوید : انار میوه ای بهشتی است و دیدن آن در خواب نیکو است. البته برخی معبران کهن ، دیدن انار در خواب را به مال و پول تعبیر می کردند و برخی از آن ها مقدار پولی را که به دست بیننده خواب می رسد حساب کرده و هر انار را هزار درم می نوشتند.


تعبیر خواب انار خوردن

آنلی بیتون می گوید : دیدن انار در خواب نشانه این است که شما اسیرو تسلیم زیبایی های فردی خواهید شد.

لیلا برایت می گوید : دیدن یا خوردن انار در خواب نشانه رهایی از اتهامات دیگران نسبت به شما است.

در کتاب سرزمین رویاها آمده است :

  • خوردن انار در خواب نشانه خوشبختی و سلامت است.
  • اگر در خواب یک ظرف پر از انار داشتید باید بدون فکر کاری انجام ندهید.
  • دو قسمت کردن انار در خواب نشانه این است که طلبکاران شما دنبال دردسر می گردند.

تعبیر خواب انار خوردن در شب یلدا

جابر مغربی می گوید : اگر شخصی خواب ببینید که در فصل زمستان و در شب یلدا انار می خورد خواب او دلیل بر این است که به ازای هر دانه انار او را چوب بزنند. و تعبیر خوردن انار ترش در وقت و بی وقت بد است و حکم انار شیرین میانه است.


تعبیر خواب انار شیرین

ابن سیرین می گوید : خوردن انار شیرین در خواب نشانه جمع کردن مال و اموال می باشد. با این حال بعضی تعبیرگران دیگر معتقدند که تعبیر خوردن یک انار شیرین در خواب نشانه این است که شما هزار درهم به دست خواهید آورد.

جابر مغربی می گوید : اگر در بیداری فصل انار باشد و شخصی خواب ببیند که انار شیرین می خورد یعنی هزار درهم و یا شاید کمتر از آن نصیبش خواهد شد. البته باید اینگونه خواب ها را بر اساس بزرگی و همت شخص بیننده خواب تعبیر کرد.

منوچهر مطیعی تهرانی دیدن و خوردن انار شیرین در خواب را نشانه زن خوب روی و مهربان تعبیر می کند و می گوید : اگر کسی خواب ببیند که انار شیرین و تازه ای دارد یا از دیگری می گیرد زنی خوب روی و مهربان سر راهش قرار خواهد گرفت. و اگر اناری از درخت چیدید و خوردید و مزه آن به دهان شما خوش آمد یعنی اینکه از جانب همسری خوب روی و خوش خلق بهره مند می گردید.

ابراهیم کرمانی نیز می گوید : اگر در بیداری فصل انار باشد و بازرگان باشید خوردن انار شیرین در خواب نشانه رایج شدن جنس و کالایت خواهد بود. اما اگر مسافر هستی نشانه این است که صفر خوب و مبارک و باسود و منفعتی خواهی داشت.

همچنین ابراهیم کرمانی می گوید : چه در بیداری فصل انار باشد و چه نباشد خوردن انار شیرین با پوست و پیه نشانه برخوردار شدن از همه چیز خواهد بود.

امام صادق (ع) خوردن انار شیرین در خواب را بر سه وجه می داند :

  • جمع کردن مال و اموال
  • زن خوب و پارسا
  • شهرآباد

تعبیر خواب انار ترش

ابن سیرین دیدن انار ترش در خواب را نشانه غم و اندوه می داند.

منوچهر مطیعی تهرانی می گوید : انار ترش نشانه غم و اندوه است اما اگر شما اناری خوردید که متوجه طعم آن نشدید که شیرین است یا ترش همان تعبیر انار را دارد. و اگر کسی خواب ببیند که انار شیرین می خورد اگر تاجر است سود خواهد برد و اگر مسافر است به سلامت به خانه اش باز خواهد گشت و اگر جوان مجرد است همسری دلخواه می یابد و اگر بیمار است شفا خواهد یافت.

همچنین منوچهر مطیعی معتقد است داشتن انار شیرین و با طراوت اندوختن پول است و چنانچه ببینید تعداد زیادی انار در ساک گذاشته است و یا اینکه در خانه خود دارد نشانه این است که مال اندوزی می کند و به جمع آوری پول می پردازد.


تعبیر خواب انار گندیده

منوچهر مطیعی تهرانی دیدن انار لهیده و گندیده را نشانه انسانی احمق و ابله و مزاحم تعبیر می کند ومی گوید : اگر خواب ببینید که اناری لهیده در دست دارید و یا اینکه انار گندیده و شلی را در راه پیدا کردید نشانه این است که به زودی با انسانی احمق و ابله برخورد خواهید کرد.

کتاب سرزمین رویاها :

دیدن انار های فاسد در خواب نشانه این است که مشکلات بسیاری در انتظار شما است.


تعبیر خواب درخت انار

در کتاب سرزمین رویاها آمده است که :

  • دیدن درخت انار در خواب نشانه این است که ثروت بزرگی نصیبتان خواهد شد.
  • دیدن یک درخت انار پر از انار نشانه شادی و لذت است.
  • دیدن یک درخت انار پر از گل نشانه خوشبختی است.



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : چهار شنبه 4 مهر 1397
.

بیوگرافی آزاده صمدی

آزاده صمدی و همسش ، ازدواج مجدد آزاده صمدی ، آزاده صمدی و هومن سیدی
عکس آزاده صمدی

آزده صمدی در 17 دی 1357 در شهر لاهیجان متولد شد و پس از گرفتن مدرک کارشناسی تئاتر از دانشگاه سوره ، تصمیم می گیرد در کلاس های بازیگری موسسه کارنامه به مدیریت پرویز پرستویی شرکت کند و پس از مدتی به همراه هومن سیدی برای بازی در سریال تلویزیونی راه بی پایان دعوت می شود.

همین سریال بهانه ای برای آشنایی بیشتر این دو بازیگر باهم می شود و نهایتاً آن ها تصمیم به ازدواج گرفتند. منتشر شدن خبر ازدواج هومن سیدی با آزاده صمدی در سال 1386 سوژه داغ خبری رسانه ها می شود و همین موجب محبوبیت و مطرح شدن آن ها بر سر زبان ها می شود.

اما متاسفانه زندگی مشترک این دو زوج هنری زیاد تداوم نمی یابد و آن ها در سال 1393 از هم طلاق گرفتند. حاصل 7 سال زندگی مشترک این دو زوج فرزند دختری می باشد که تا به امروز هیچ عکسی از او منتشر نشده است.

آزاده صمدی و هومن سیدی ، آزاده صمدی و همسر سابقش هومن سیدی

آزاده صمدی در کنار همسر سابقش هومن سیدی

واکنش هومن سیدی به شایعاتی در مورد جدایی از همسرش

نهایتاً این هومن سیدی است که تصمیم می گیرد بعد از مدت ها به واکنش در مورد جدایی اش از هومن سیدی واکنش نشان داد. او با تایید این خبر در صفحه شخصی اش نوشت : دوستان عزیزم گاهی به دلیل علاقه و لطف شما شاهد این هستم که جزئیاتی از زندگی شخصی ام تبدیل به موضوع ذهنی عده ای از شما می شود و بی شک زندگی من هم مثل زندگی هر کدام از شماها از دوبرابر خصوصی تشکیل شده است و من ترجیح می دهم در حجاب عرف های رایج فرهنگی باقی بماند.

اما بخاطر اینکه براتون احترام زیادی قائل هستم و پیگیری های شما رو توجه دوستان تعریف و تحلیل می کنم باید عرض کنم که زندگی مشترک من با خانم آزاده صمدی نزدیک به یک سال است که به اتمام رسیده است. هدف از این توضیح ، پاسخ به شبهات ذهنی برخی از دوستان است. امیدوام باب گفتگو ، اظهار نظر ، اعلام تاسف و باقی واکنش به کلی بسته شده و موضوع به کلی مختومه گردد. برای همه شما آرزوی حرکت در مسیر خوشبختی و موفقیت را دارم.

هومن سیدی بعد از جدایی از آزاده صمدی خبر ازدواج مجددش را رسانه ای نکرده بود و این حامد بهداد بود که با انتشار عکسی از دختر هومن سیدی در استوری خود این خبر را رسانه ای کرد و طرفداران این بازیگر با هجوم به صفحه شخصی او خواستار اطلاعات بیشتری بودند که هومن سیدی مجبور شد خبر ازدواجش را تایید کند. او نوشت : مدتی است که خانواده کوچکی تشکیل دادم و کمتر از یکسال است که خدا به من و همسر نازنیم فزرندی هدیه داده است.

عکس های اینستاگرام آزاده صمدی ، تصاویر آزاده صمدی

تصاویر آزاده صمدی

واکنش آزاده صمدی : کی گفته طلاق یک شکست بزرگ است؟

آزاده صمدی در آخرین مصاحبه اش گفت : همیشه یه اتفاقی می افته که قرار بوده بیفته لابد و اینا همه تو ذهن تو هست اینکه چطوری به ماجرا نگاه کنی اینکه میتونی بشینی زانوی غم بغل بگیری میتونی بیفتی تو تخت و بگی وای نابود شدم در حق من جفا شد من یک زن قربانی ام در این اجتماع و میتونی این طوری برخورد کنی. ولی میتونی برگردی بگی که مسیر زندگی من تا اینجا این بوده و الان این نیست؟ باید چکار کنم؟ باید ادامه اش بدهم دیگه؟ ما محکومیم به زندگی کردن و محکومیم به خوب زندگی کردن باید بهترین زندگی را بکنیم چون یکبار زندگی می کنیم و باید لذت ببریم از زندگی و من هم اینجوری زندگی می کنم.



:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : دو شنبه 2 مهر 1397
.

اس ام اس تسلیت

متن تسلیت ، اس ام اس تسلیت ، پیام تسلیت ، شعر تسلیت ، عکس نوشته تسلیت به پدر مادر برادر و خواهر
پیام ، متن ، شعر و عکس نوشته برای تسلیت پدر مادر برادر خواهر و دوست

متن تسلیت

تسلیت واژه کوچکیست در برابر غم بزرگ شما

از خداوند صبر برای شما و خانواده محترم خواهانم

امیدوارم که غم آخر زندگیتان باشد

 

پیام تسلیت

از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه

و برای جنابعالی و خانواده محترم صبوری و شکیبایی مسئلت می نمایم

خداوند قرین رحمتش فرماید

متن تسلیت برای فرزند ، عکس تسلیت برای فرزند رفته ، پیام تسلیت فرزند پسر

عکس نوشته تسلیت فرزند

شعر تسلیت

حافظا دیدی که کنعان دلم بی ماه شد ،

عاقبت با اشک غم کوه امید کاه شد

گفته بودی یوسف گمگشته بازآید ولی ،

یوسف من تا قیامت همنشین چاه شد

 

تسلیت رسمی

تسلیت قطره ایست در برابر غم دریا گونه ی شما

از خداوند صبری عظیم برای شما و خانواده محترمتان خواستارم

امیدوارم غم آخرتان باشد

پیام برای عرض تسلیت دوست ، اس ام اس تسلیت به دوست ، تسلیت به عشق و یار

کارت پستال تسلیت

شعر زیبا برای تسلیت

گفتم که چرا رفتی و تدبیر تو این بود

گفتا چه توان کرد که تقدیر همین بود

گفتم که نه وقت سفرت بود چنین زود

گفتا که نگو مصلحت دوست در این بود

 

پیام تسلیت کوتاه

اندوه ما در غم از دست دادن ان عزیز بزرگوار در واژه ها نمیگنجد

تنها میتوانیم از خداوند برایتان صبری عظیم

و برای آن مرحوم روحی شاد و آرام طلب کنیم

 

تسلیت همسر

من امشب از فرق یار میگریم

بسان عاشقان زار میگریم

رفیق نیمه راه شد یار دیرینم

دلم افسرده است بسیار میگریم

از همدرتون سپازگرام

 

متن تسلیت داغ جوان

بعد پرپر شدنت ای گل زیبا چه کنم

من به داغ تو جوان رفته ز دنیا چه کنم

بهر هر درد دوائیست به جز داغ جوان

من به دردی که بر او نیست مداوا چه کنم

 

پیام تسلیت صمیمانه

خبر اندوه وارده به شما، ما را در غصه جانگداز فرو برد

اندوه بی پایانمان از این واقعه دردناک قابل وصف نیست

مصیبت وارده به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می‌نمایم

 

تسلیت پدر

از شنیدن خبر فوت پدر عزیز شما بسیار متاثر شدم

بنده این واقعه دردناک رو خدمت شما و خانواده محترم تسلیت عرض می کنم

و از درگاه خداوند متعال برای جنابعالی صبر مسالت دارم

ما رو هم در غم عزیز از دست رفته تان شریک بدونید

 

پیام تسلیت پدر

درگذشت پدر گرامی تان را

به شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده

و آرزوی صبر و سلامتی برای شما و بازماندگان آن عزیز از دست رفته دارم

 

متن تسلیت پدر

درگذشت پدرتان چنان سنگین و جانسوز است

که به دشواری به باور می‌نشیند

ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار

چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست

این ماتم جانگداز را

به خانواده محترم تان صمیمانه تسلیت عرض نموده

و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفر کرده

علو درجات طلب می ‌کنم

 

تسلیت مادر

عرض تسلیت حقیر را بپذیرید

تحمل سوگ فقدان مادر صبری الهی را می طلبد

خداوند شما را اجر صابرین دهد که حضرتش فرمود :

و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون

 

پیام تسلیت مادر

از شنیدن خبر فوت مادر گرامی تان بسیار متاثر شدم

بنده این واقعه دردناک رو خدمت شما و خانواده محترم تسلیت عرض می کنم

واز درگاه خداوند متعال برای جنابعالی صبر مسالت دارم

ما رو هم در غم عزیز از دست رفته تان شریک بدونید

 

اس ام اس تسلیت مادر

با نهایت تاثر و تاسف درگذشت مادربزرگ گرامیتان را تسلیت و تعزیت عرض نموده

از خداوند تبارک و تعالی برای آن مرحومه علو درجات و رحمت واسعه و برای شما و سایر بازماندگان صبر و بردباری مسئلت داریم.

 

تسلیت به همسر

تسلیت واژه ای نیست که با آن بتوانم آرامت کنم ...

تسلیت میگویم که بدانی نه فقط در خوشی بلکه در غم هم مثل کوه کنارت هستم

 

تسلیت برادر

اندوه ما در غم از دست دادن برادر عزیز شما در واژه ها نمیگنجد

تنها میتوانیم از خداوند برایتان صبری عظیم و برای آن مرحوم روحی شاد و آرام طلب کنیم

 

تسلیت خواهر

درگذشت خواهر گرامیتان را به شما

و خانواده محترم تسلیت عرض میکنم و آرزوی صبر و سلامتی برایتان دارم

از خداوند منان خواستاریم که به شما صبرعطا نماید

جناب آقا / خانم ( . . . ) اندوه بی پایان ما از این واقعه دردناک قابل وصف نیست

مصیبت وارده به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض مینمایم

تسلیت به رفیق ، پیام تسلیت برای رفیق درگذشته ، متن برای فوت رفیق

عکس نوشته تسلیت رفیق

پیام تسلیت دوست

زدم فریاد خدایا این چه رسمی است

رفیقان را جدا کردن هنر نیست

رفیقان قلب انسانند

خدایا بدون قلب چگونه می توان زیست ؟

 

پیام تسلیت رسمی

ضایعه درگذشت ( مادر – خواهر – همسر – دختر ) مهربان و مومنتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم

خداوند متعال روح پاکش را با سرورش فاطمه زهراء محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید

 

پیام تسلیت رسمی 2

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام

ضایعه درگذشت ( پدر – پسر – برادر – همسر ) مهربان و مومنتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم

خداوند متعال روح پاکش را با مولایش علی (ع) محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید

 

پیام تسلیت پدربزرگ

شاید نتوانم آنطور که باید غم تو را در از دست دادن مادربزرگت - پدربزرگت درک کنم.

اما با تو همراهم و این غم را به تو تسلیت عرض می‌کنم. برای تو

و پدر و مادرت سلامتی و طول عمر باعزت از خداوند بزرگ خواستارم

 

پیام تسلیت مادربزرگ

(مادربزرگها - پدربزگها) هروقت بروند زود رفته‌ اند

و جای خالی آنها همیشه احساس می‌شود

درگذشت (مادربزرگت - پدربزرگت) را تسلیت می‌گویم



:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : یک شنبه 1 مهر 1397
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی