به وبلاگ سایت مطالب جالب و زیبا در مورد آشپزی و بیوگرافی بازیگران و تعبیر خواب خوش آمدید

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

طرز تهیه چیز کیک نوتلا

طرز تهیه چیز کیک نوتلا به روشی خوشمزه و بازاری در منزل ، chiz cake nutella
دستور تهیه چیز کیک نوتلا با بیسکویت، پنیر خامه ای و ژلاتین

چیز کیک نوتلا یک نوع دسر خوشمزه و مجلسی می باشد و از ترکیب یک لایه کره و بیسکویت فشرده شده و مواد دیگری نظیر پنیر خامه ای، نوتلا و پودر ژلاتین درست می شود. اگر شما هم مثل من عاشق شکلات و نوتلا هستید حتما طعم و مزه این چیز کیک را برای یکبار که شده امتحان کنید.

به هر حال اگر با طرز تهیه چیز کیک نوتلا آشنایی ندارید، ما در این دستور تهیه دسر سایت بارونک، مواد لازم و طرز تهیه چیز کیک نوتلا را برای شما آماده کرده ایم و شما با استفاده از این آموزش آشپزی در خانه به راحتی می توانید چیز کیک نوتلای خوشمزه و مجلسی درست کنید.

مواد لازم چیز کیک نوتلا
کره  100 گرم
شکر دو قاشق غذاخوری
آب سرد  نصف لیوان
نوتلا  پنج قاشق غذاخوری
خامه صبحانه 200 گرم
پودر ژلاتین دو قاشق غذاخوری
بیسکوییت ترجیحا های بای سیصد گرم
پنیر خامه ای یا ماسکارپونه دویست گرم
مراحل تهیه چیز کیک نوتلا

1. برای درست کردن این چیز کیک خوشمزه ابتدا بیسکویت ها را داخل غذاساز می ریزیم و غذاساز را روشن می کنیم تا کاملا پودر شوند. بعد کره به دمای محیط رسیده را اضافه می کنیم و غذاساز را چند ثانیه ای روشن می کنیم تا کره به خورد بیسکویت ها برود.

2. سپس مخلوط کره و بیسکویت ها را داخل قالب کمربندی یا هر ظرف دیگری که دوست داشتید می ریزیم. توجه کنید حتما دیواره های قالب خود را با سلفون بپوشانید جوری که سلفون از دیواره های ظرف بالاتر باشد تا موقع خارج کردن چیز کیک از سلفون به عنوان دستگیره استفاده کنید.

3. حالا مخلط را با کمک ته لیوان فشرده می کنیم و قالب را داخل فریزر می گذاریم تا مخلوط بیسکویت و کره خودش را بگیرد. سپس پودر ژلاتین را در یک کاسه آب می ریزیم و روی بخاری کتری آب می گذاریم تا به روش بن ماری در آب حل شود.

4. وقتی پودر ژلاتین به طور کامل در آب حل شود پنیر خامه ای را با همزن هم می زنیم تا یکدست شود. سپس شکر + پنیر خامه ای + نوتلا را اضافه می کنیم و هم می زنیم تا همه مواد باهم مخلوط شوند. در انتها ژلاتین خنک شده را اضافه می کنیم و بعد دوباره مواد را هم می زنیم.

5. حالا مواد آماده شده را روی لایه بیسکویت و کره می ریزیم و سه ساعت داخل یخچال می گذاریم تا خودش را بگیرد.

6. سپس از یخچال بیرون می آوریم. اگر از قالب کمربندی استفاده می کنید خیلی راحت باز می شود و اگر از ظرف معمولی استفاده می کنید با کمک سلفون چیز کیک را از قالب بیرون می آوریم و بعد با مواد دلخواه خود تزیین می کنیم و بعد از برش دادن سرو می کنیم. امیدواریم از خوردن این چیز کیک نوتلای خوشمزه و مجلسی لذت ببرید.

منبع : blogspot



:: برچسب‌ها: انواع چیز کیک , انواع دسر , طرز تهیه دسر ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : دو شنبه 12 خرداد 1399
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی