به وبلاگ سایت مطالب جالب و زیبا در مورد آشپزی و بیوگرافی بازیگران و تعبیر خواب خوش آمدید

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

طرز تهیه براونی شکلاتی

براونی شکلاتی ، آموزش کامل طرز تهیه و درست کردن براونی شکلاتی خوشمزه در منزل
دستور پخت شیرینی براونی شکلاتی بدون مغز خوشمزه

براونی شکلاتی یک نوع کیک شکلاتی خوشمزه و مخصوص می باشد و در مقایسه با کیک های شکلاتی بافت سنگین و متراکم تری دارد. براونی شکلاتی را معمولا بعد از آماده شدن به صورت مکعب های کوچک برش میزنند و بعد سرو می کنند. طعم و مزه براونی شکلاتی واقعا حرف ندارد و بهترین پیشنهاد برای کسانی است که عاشق شکلات هستند. مواد لازم براونی شکلاتی را به آسانی می توانید از لوازم قنادی فروشی ها و حتی سوپر مارکت ها تهیه کنید و این شیرینی خوشمزه و مجلسی را به راحتی در منزل درست کنید. به هر حال اگر با طرز تهیه و درست کردن براونی شکلاتی آشنایی ندارید، ما در این آموزش درست کردن شیرینی بارونک، طرز تهیه و مواد لازم براونی شکلاتی را آماده کرده ایم تا به راحتی در منزل بتوانید این براونی خوشمزه را به صورت مرحله به مرحله درست کنید.

طرز تهیه کیک اسفنجی شکلاتی خوشمزه و مجلسی
طرز تهیه کیک اسفنجی شکلاتی خوشمزه و مجلسی
کیک اسفنجی شکلاتی یکی دیگر از معروف ترین و خوشمزه ترین کیک ها می باشد ...
مواد لازم براونی شکلاتی
شکلات تلخ 200 گرم شکلات تلخ 85 درصد
کره گیاهی 200 گرم
شکر 2 پیمانه
تخم مرغ 4 عدد
وانیل یک چهارم قاشق چایخوری
آرد 3 پیمانه
پودر کاکائو یک چهارم
بیکینک پودر یک دوم قاشق چایخوری
نمک یک هشتم قاشق چایخوری
مراحل تهیه براونی شکلاتی

1. برای درست کردن براونی شکلاتی ابتدا شکلات و مارگارین را به صورت مکعبی خرد می کنیم و در یک ظرف مناسب روی بخار کتری آب قرار می دهیم تا ذوب شوند. (همان روش بن ماری) 2. سپس تا مواد گرم هستند، 2 پیمانه شکر اضافه می کنیم و هم می زنیم تا باهم مخلوط شوند. سپس کنار می گذاریم تا ولرم شود. توجه کنید شکر ممکن است به طور کامل در شکلات حل نشود.

طرز تهیه کوکی شکلاتی مجلسی
طرز تهیه کوکی شکلاتی مجلسی
کوکی شکلاتی از شیرینی های خوشمزه و پرطرفدار می باشد و طرز تهیه آن بسیار ...

3. بعد از ولرم شدن 4 عدد تخم مرغ را یکی یکی اضافه می کنیم و در حد اینکه مخلوط شوند با همزن برقی یا دستی هم می زنیم. توجه کنید با تخم مرغ آخر یک چهارم قاشق چای خوری وانیل هم اضافه می کنیم. 4. حالا در یک ظرف دیگر سه چهارم پیمانه آرد + یک چهارم پیمانه پودر کاکائو + یک دوم قاشق چایخوری بیکینگ پودر + یک هشتم قاشق چایخوری نمک را مخلوط می کنیم و بعد از مخلوط کردن آن را سه بار الک می کنیم. 5. در این مرحله مخلوط آرد را در سه مرحله و به تدریج به ظرف شکلات اضافه می کنیم. حالا مایه براونی شکلاتی ما آماده پخت است. برای این کار به قالب 20 در 30 مستطیلی نیاز داریم. 6. بعد از آماده کرده قالب، کف آن را کاغذ روغنی می اندازیم و چرب می کنیم و بعد مواد را داخل قالب می ریزیم. توجه کنید کاغذ روغنی را طوری کف قالب بزارید که از اطرف بالا بیاید و بعد از پخت بتوانید از آن ها به عنوان دستگیره برای خارج کردن براونی استفاده کنید.

طرز تهیه کرم بروله شکلاتی در منزل
طرز تهیه کرم بروله شکلاتی در منزل
کرم بروله همانند دسر رومانف نوعی دسر خوشمزه و پرطرفدار فرانسوی می باشد و ...

7. حالا قالب را داخل فر گرم شده با دمای 180 درجه سانتی گراد به مدت 45 دقیقه می گذاریم تا براونی شکلاتی ما آماده شود. 8. برای اطمینان از پخت می توانید خلال دندان تمیز را داخل کیک فرو ببرید. اگر تمیز خارج شد، براونی شکلاتی ما آماده است. توجه کنید این خلال دندان به اندازه خلال دندان کیک تمیز نیست، چون بروانیز پر از شکلات مذاب است و کمی شکلات به خلال دندان می چسبد و این طبیعی است. 9. بعد از اینکه براونی شکلاتی به طور کامل پخت، آن را از فر بیرون می آوریم و صبر می کنیم تا خنک شود. بعد از خنک شدن براونی شکلاتی را از قالب خارج می کنیم و دور تا دور آن را برش می دهیم. 10. سپس براونی شکلاتی را به صورت مربعی برش می دهیم و در ظرف سرو می چینیم و بعد سرو می کنیم. امیدواریم از خوردن این براونی شکلاتی خوشمزه لذت ببرید.

طرز تهیه دسر شکلاتی خانگی
طرز تهیه دسر شکلاتی خانگی
دسر شکلاتی یکی از خوشمزه ترین و معروف ترین دسرها می باشد و همانند ...
نکات پخت براونی شکلاتی

نوع شکلات من برای براونی شکلاتی از 100 گرم شکلات 85 درصد و 100 گرم شکلات 90 درصد استفاده کردم. توجه کنید بهتر است شکلات شیرین نباشد تا وقتی با شکر مخلوط می شود طعم براونی متعادل شود. همچنین بهتر است از شکلات تخته ای قنادی هم استفاده نکنید، چون کییفیت کار پایین می آید.


نگهداری براونی شکلاتی بهتر است براونی را همان روز پخت استفاده کنید. در صورتی که آن را استفاده نکردید می توانید آن را در ظرف دربسته به مدت 3 روز در خارج از یخچال نگهداری کنید. توجه کنید براونی شکلاتی به دلیل اینکه کره و شکلات دارد، اگر داخل یخچال بزارید، سفت خواهد شد. منبع : baronak.com/8377-chocolate-brownie/



:: برچسب‌ها: طرز تهیه شیرینی , طرز تهیه براونی , براونی شکلاتی , شکلاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : پنج شنبه 11 مهر 1398
.

طرز تهیه ساندویچ ایتالیایی

ساندویچ ایتالیایی ، آموزش طرز تهیه و درست کردن ساندویچ ایتالیایی خوشمزه و مجلسی مرحله به مرحله در منزل با مرغ
دستور تهیه ساندویچ ایتالیایی خوشمزه مرحله به مرحله

ساندویچ ایتالیایی با مرغ یکی از خوشمزه ترین و پرطرفدارترین ساندویچ های ایتالیایی می باشد و مواد اصلی آن، مرغ، فلفل دلمه ای، سس کچاپ و سس رومال مخصوص این ساندویچ می باشد. این ساندویچ هم اکنون در اکثر رستوران ها و فست فودی های ایتالیا سرو می شود.

به هر حال اگر با طرز تهیه و درست کردن ساندیج ایتالیایی آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی خانگی سایت بارونک، دستور تهیه و مواد لازم ساندویچ ایتالیایی را آماده کرده ایم تا شما با این آموزش ساده اشپزی در خانه بتوانید این ساندویچ خوشمزه را به صورت مرحله به مرحله در منزل درست کنید.

مواد لازم ساندویچ ایتالیایی
سینه ی مرغ ۱ عدد
پیاز ۱ عدد
فلفل دلمه ایی 2 عدد
پوره گوجه فرنگی 2 قاشق غذاخوری
سس کچاپ 2 قاشق غذاخوری
   
نمک،فلفل،پودر سیر،دارچین،پودر ادویه کاری هر کدام یک قاشق چایخوری
پنیر موزارلا 1 ییمانه
مواد لازم سس رومال
کره ذوب شده 100 گرمی
جعفری خرد شده 1 قاشق غذاخوری
سیر رنده شده ۱عدد
کنجد به مقدار دلخواه
مراحل تهیه و پخت ساندویج ایتالیایی

1. برای درست کردن ساندویچ ایتالیایی خوشمزه ابتدا پیاز را به صورت ریز و نگینی خرد می کنیم و در یک تابه با مقداری روغن سرخ می کنیم. بعد سینه مرغ خرد شده یا ریش ریش شده را اضافه می کنیم و تفت می دهیم. سپس ادویه های لازم را اضافه می کنیم و دوباره تفت می دهیم.

2. بعد از اضافه کردن ادویه ها، پوره گوجه فرنگی و سس کچاب را اضافه می کنیم و تفت می دهیم. سپس یک فنجان آب اضافه می کنیم و صبر می کنیم تا مرغ با حرارت ملایم مغز پخت شود.

3. در این مدت زمان فلفل دلمه ای ها را سریع کباب می کنیم و بعد آن ها را به صورت ریز خرد می کنیم و به قابلمه مرغ اضافه می کنیم. همچنین در این فاصله داخل نان باگت ها را از قسمت بالا کمی خالی می کنیم و کنار می گذاریم.

4. در این مرحله سس رومال را هم آماده می کنیم. برای این کار در یک ظرف مناسب، کره ذوب شده + جعفری خرد شده + سیر رنده شده و مقداری کنجد را باهم مخلوط می کنیم و کنار می گذاریم.

5. بعد از اینکه گوشت مرغ به خوبی پخت، آن را از روی حرارت بر می داریم و مقداری پنیر خامه ای موزارلا اضافه می کنیم و بعد داخل نان باگت ها را با مواد آماده شده پر می کنیم و با سس رومالی آماده شده روی آن ها را کاور می کنیم.

6. حالا ساندویچ های آماده شده را داخل فر گرم شده با دمای 180 درجه سانتی گراد به مدت تقریبا 5 دقیقه قرار می دهیم تا روی نان ها برشته و کریسپی شود. سپس آن ها را سرو می کنیم. امیدواریم از خوردن این ساندویچ های ایتالیایی خوشمزه و مجلسی لذت ببرید.

منبع : baronak.com/8263-sandwich-italian/



:: برچسب‌ها: آموزش آشپزی , طرز تهیه ساندویچ , ساندویچ ایتالیایی , دستور تهیه ساندویچ ایتالیایی ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : چهار شنبه 3 مهر 1398
.

طرز تهیه دسر پرتقالی

دسر پرتقالی، آموزش کامل طرز تهیه و درست کردن دسر پرتقالی خوشمزه با آب پرتقال و پودر ژله پرتقال در خانه، deser-portugal
دستور تهیه دسر پرتقالی خوشمزه و مجلسی ساده مرحله به مرحله

دسر پرتقالی یکی از انواع دسرهای خوشمزه و مجلسی دوست داشتنی می باشد و شما می توانید با رسیدن فصل پرتقال، این دسر خوشمزه را به آسانی در منزل درست کنید و برای پذیرایی از مهمان های خود این دسر خوشمزه و شیک را سرو کنید و هنر آشپزی خود را به رخ مهمانان خود بکشید.

شاید در وهله اول فکر کنید درست کردن دسر کار سختی می باشد و میوه و شیرینی بهترین راه برای پذیرایی از مهمان می باشد. اما ما به شما می گوییم اگر میخواهید متفاوت باشید و متفاوت دیده شوید می توانید طرز تهیه صدها دسر خوشمزه و خوش طعم را یاد بگیرید و در عرض نیم ساعت یکی از آن ها را برای پذیرایی از مهمان های خود درست کنید.

شما می توانید دسر پرتقالی را با مواد مختلف درست کنید. برای مثال برخی افراد این دسر خوشمزه را بدون خامه صبحانه با نشاسته درست می کنند و برخی دیگر دسر پرتقالی شکلاتی دو رنگ و مغز دار را دوست دارند.

به هر حال اگر با طرز تهیه و دسر کردن دسر پرتقالی آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی درست کردن انواع دسر بارونک، دستور تهیه این دسر خوشمزه را آماده کرده ایم تا شما با این آموزش ساده وب سایت بارونک، به تنهایی در منزل بتوانید این دسر خوشمزه و مجلسی را به صورت مرحله به مرحله درست کنید.

مواد لازم دسر پرتقالی
پودر ژله پرتقال 2 بسته
خامه‏ صبحانه 1 عدد
آب پرتقال 1 لیوان
آب جوش ۲ لیوان
پودر شکر به مقدار لازم
مراحل تهیه و درست کردن دسر پرتقالی

1. برای درست کردن دسر پرتقالی خوشمزه ابتدا در یک ظرف مناسب 2 بسته پودر ژله پرتقال را با 2 لیوان آب جوش حل می کنیم تا کاملا ذرات آن حل شود و بعد آن را کنار می گذاریم.

2. سپس در یک ظرف دیگر یک بسته خامه صبحانه را با یک لیوان آب پرتقال طبیعی مخلوط می کنیم. توجه کنید باید خامه به صورت کامل در آب پرتقال حل شود و به اصطلاح دون دون نباشد. وقتی مخلوط شما هم به این حالت رسید، آن را از صافی رد می کنیم تا مایع کاملا صاف و یکدست شود.

3. حالا با توجه به سلیقه و ذائقه خود مقداری پودر شکر به مایه خامه صبحانه و آب پرتقال اضافه می کنیم و هم می زنیم تا مخلوط شوند. من 2 قاشق غذاخوری اضافه کردم.

4. در این مرحله مایه مخلوط خامه و آب پرتقال و پودر شکر با به ظرف آب جوش و پودر ژله اضافه می کنیم و خوب هم می زنیم تا به صورت کامل باهم مخلوط شوند.

5. سپس مایه آماده شده را داخل قالب دلخواه خود می ریزیم و به مدت 3 تا 4 ساعت در یخچال استراحت می دهیم تا دسر به اصطلاح ببندد.

6. بعد از زمان گفته شده دسر را از یخچال خارج می کنیم و با کمک یک چاقوی باریک کنارهای دسر را از قالب جدا می کنیم و بعد قالب را به مدت 10 ثانیه داخل آب جوش می گذاریم و به آرامی از زیر محفظه ها فشار می دهیم تا دسر از قالب جدا شود.

7. حالا دسر پرتقالی جدا شده را بر روی سینی سرو قرار می دهیم و با پرتقال یا خامه و یا مواد دلخواه خود آن را تزیین و بعد سرو می کنیم. امیدواریم از خوردن این دسر پرتقالی خوشمزه و مجلسی لذت ببرید.

منبع : baronak.com/8253-deser-portugal/



:: برچسب‌ها: طرز تهیه دسر , دسر پرتقالی , دستور تهیه دسر پرتقالی ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : چهار شنبه 3 مهر 1398
.

طرز تهیه رولت خامه ای

رولت خامه ای ، طرز تهیه و پخت رولت خامه ای دو رنگ خوشمزه و مجلسی بازاری در فر و بدون فر در مایکروفر در منزل
دستور تهیه رولت خامه ای دو رنگ خوشمزه

رولت خامه ای از شیرینی های خوشمزه و فوق العاده ای است که بدون شک از شیرینی های پرطرفدار محسوب می شود. این شیرینی خوشمزه را همه دوست دارند و برای پذیرایی از مهمانان بسیار عالی و مناسب است. با اینکه رولت خامه ای در همه شیرینی فروشی ها موجود است، اما با کمی حوصله و علاقه می توانید در منزل به راحتی این شیرینی عالی را درست کنید. درست کردن شیرینی ها در منزل لذت خاصی دارد و بسیار هم کم هزینه است.

به هر حال اگر با طرز تهیه رولت خامه ای آشنایی ندارید، ما در این آموزش طرز تهیه شیرینی بارونک، مواد لازم و دستتور تهیه این رولت را آماده کرده ایم تا شما بتوانید با این آموزش ساده شیرینی پزی، به راحتی در منزل این رولت خامه ای خوشمزه را به صورت مرحله به مرحله درست کنید.

مواد لازم رولت خامه ای
تخم مرغ 4 عدد
آرد 1 پیمانه
شکر یا پودر قند نصف پیمانه
بکینگ پودر 1 قاشق چای خوری
وانیل به مقدار لازم
آب جوش 3 قاشق غذاخوری
دستور تهیه و پخت رولت خامه ای

1. برای شروع، ابتدا زرده و سفیده تخم مرغ ها را جدا می کنیم و هر کدام را در کاسه ای می ریزیم. سپس سفیده را با همزن می زنیم تا کاملا پف کند. بعد دو قاشق شکر به سفیده اضافه کنید و هم بزنید تا فرم بگیرد و خامه ما آماده شود.

2. سپس بقیه شکر و وانیل را به زرده تخم مرغ ها می ریزیم و با همزن می زنیم تا کرم رنگ شود. بعد 3 قاشق آب جوش به زرده تخم مرغ اضافه می کنیم و هم می زنیم. در ادامه آرد و بیکینگ پودر الک شده را هم به زرده اضافه می کنیم و هم می زنیم.

3. حالا مواد زرده تخم مرغ را که آماده کردیم، در سینی رولت که با کاغذ روغنی پوشاندیم می ریزیم و به مدت ده دقیقه در فر با دمای 210 درجه می گذاریم. می توانید چند دقیقه هم گریل کنید.

4. بعد از پخته شدن اسفنج رولت، آن را از فر در می آوریم و صبر می کنیم در دمای محیط خنک شود. بعد آن را برمی گردانیم و کاغذ را جدا می کنیم.

5. حالا همزمان که خامه را روی کیک می زنیم، با کمک یک پارچه تمیر آن را تا انتها رول می کنیم. به طوری که تمام سطح کیک را خامه زده باشیم و بعد رول شود.

6. رولت آماده شده را در یخچال می گذاریم تا کاملا خنک و خوشمزه شود. می توانید رولت خامه ای آماده شده را در اندازه های دلخواه خود برش بزنید و بعد سرو کنید. امیدواریم از خوردن این رولت خامه ای خوشمزه لذت ببرید.

منبع : baronak.com/8235-creamy-roulette/



:: برچسب‌ها: طرز تهیه شیرینی , طرز تهیه رولت , رولت خامه ای , طرز تهیه رولت خامه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : سه شنبه 2 مهر 1398
.

طرز تهیه پلو یونانی

پلو یونانی، طرز تهیه و پخت پلو یونانی خوشمزه و مجلسی در منزل مرحله به مرحله ، polo yonani
دستور پخت پلو یونانی در خانه مرحله به مرحله

پلو یونانی جزو پلوهای مخلوط و خوشمزه ای است که به آن پلوی سبزیجات هم می گویند. پلوی یونانی یک غذای فرنگی است و مربوط به کشور یونان می باشد. پلوی یونانی بسیار خوشمزه و مقوی است و می توان آن را با مرغ و گوشت یا بدون گوشت هم درست کرد.

همانطور که می دانید اصالت پلوها مربوط به کشور ایران است و انواع فراوان پلوهای ایرانی را می توان نام برد. اما در کشور های دیگر هم پلوها را با ذائقه های خودشان طبخ می کنند و کسانی که عاشق غذاهای متنوع و فرنگی هستند، می توانند پلوی یونانی را امتحان کنند.

به هر حال اگر با طرز تهیه پلو یونانی آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی بارونک، مواد لازم و دستور تهیه پلوی یونانی را آماده کرده ایم تا شما بتوانید با این آموزش ساده آشپزی، به راحتی در منزل این پلوی یونانی خوشمزه را به صورت مرحله به مرحله درست کنید.

مواد لازم پلو یونانی 3 نفر
برنج 3 پیمانه
سینه ی مرغ به اندازه کافی
قارچ 500 گرم
پیاز 2 عدد
فلفل دلمه ای رنگی 2 عدد
نخود فرنگی پخته 1 لیوان
ذرت پخته 1 لیوان
آب مرغ 3 پیمانه
روغن یا کره به میزان لازم
دستور تهیه و پخت پلو یونانی

1. برای درست کردن پلو یونانی، ابتدا در یک قابلمه مناسب برنج را با 4 پیمانه آب به مدت چند ساعت خیس می کنیم. به اندازه لازم هم نمک به برنج می ریزیم.

2. بعد سینه ی مرغ را قیمه ای خرد می کنیم و در یک قابلمه با مقدار کمی آب، نمک و زردچوبه روی حرارت می گذاریم تا پخته شود. توجه داشته باشید که آب حاصل از پخت مرغ را دور نریزید چون در آخر برای پخت پلو لازم می شود.

3. سپس قارچ ها را ورقه ای خرد می کنیم و در یک تابه با مقدار کمی روغن تفت می دهیم تا سرخ شوند. نخود فرنگی و ذرت را هم جداگانه آب پز می کنیم و کنار می گذاریم. فلفل دلمه ای های رنگی را نگینی خرد کرده و کنار می گذاریم.

4. در ادامه پیاز را نگینی خرد می کنیم و با کمی کره یا روغن داخل قابلمه تفت می دهیم تا پیازها نرم و سبک شود. بعد سینه ی مرغ پخته شده را ریش ریش می کنیم و به قابلمه اضافه می کنیم تا همراه با پیاز تفت داده شود.

5. وقتی پیاز و مرغ کمی سرخ شد، دو قاشق غذاخوری زعفران دم کرده به آن اضافه می کنیم و بعد از چند دقیقه فلفل دلمه ای های نگینی را می ریزیم و یکی دو دقیقه هم تفت می دهیم.

5. سپس قارچ های سرخ شده، ذرت و نخود فرنگی پخته شده را هم به مرغ اضافه می کنیم و خوب مواد را هم می زنیم تا کاملا مخلوط و یک دست شود.

6. حالا مواد آماده شده را به برنج خیس شده می ریزیم و یک پیمانه هم آب مرغ می ریزیم و مواد را خوب هم می زنیم. نمک و آب برنج را چک می کنیم و قابلمه را روی حرارت می گذاریم تا بجوشد.

7. وقتی به جوش آمد حرارت را کم می کنیم و پلو را مانند برنج کته دم می کنیم. دم کنی و درب قابلمه را می گذاریم تا پلوی ما روی حرارت ملایم دم بکشد.

8. بعد از اینکه پلو دم کشید، آن را در دیس می کشیم و با زرشک روی آن را تزیین و سرو می کنیم. امیدواریم از خوردن این پلوی یونانی خوشمزه و عالی لذت ببرید.

نکات پخت پلو یونانی

گوشت مرغ

می توانید به جای سینه از ران مرغ یا گوشت استفاده کنید. یا اینکه بدون گوشت پلو ‌را درست کنید. در صورت نداشتن مرغ می توانید از عصاره مرغ هم استفاده کنید. در این صورت توجه کنید باید نمک غذا را کنترل کنید.

سعی کنید اصلا از کنسرو نخود فرنگی و ذرت استفاده نکنید، چون ظاهر و طعم غذا خراب می شود.

منبع : baronak.com/8223-polo-yonani/



:: برچسب‌ها: آموزش آشپزی , طرز تهیه برنج , پلو , پلو یونانی ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : سه شنبه 2 مهر 1398
.

خرید گیره کوچک کننده بینی در تبریز

گیره کوچک کننده بینی در تبریز ، خرید اینترنتی گیره کوچک کننده بینی با قیمت مناسب در شهر تبریز و ارسال فوری ، nose-shrink-tabriz
خرید اینترنتی گیره کوچک کننده بینی نوزآپ در تبریز - پرداخت درب منزل

توضیحاتی درباره نحوه خرید گیره کوچک کننده بینی در تبریز

فرقی نمی کند اهل تبریز باشد یا شهرهای دیگر آن نظیر مراغه، بناب، اهر، ملکان و ... چون شما می توانید در همه جای ایران می توانید محصول گیره کوچک کننده بینی نوز آپ را با قیمت ثابت سفارش دهید و پس از تحویل گرفتن گیره کوچک کننده بینی نوزآپ پول آن را پرداخت نمایید.

همان طور که می دانید امروزه بسیاری از دخترها و پسرها دوست دارند بینی کوچک و خوش فرمی داشته باشند. چون آن ها هم به این حقیقت رسیده اند که بینی کوچک می تواند زیبایی و جذابیت آن ها را چندین برابر بکند.

برای همین خیلی از این دخترها و پسرها به دنبال روش هایی برای کوچک کردن و فرم دادن و زیباتر کردن بینی شان هستند. یکی از این روش ها استفاده از گیره کوچک کننده بینی نوزآپ nose up می باشد.

خرید گیره کوچک کننده بینی در تبریز با ارسال فوری

نمایندگی گیره کوچک کننده بینی نوزآپ در تبریز کجاست؟

آیا شما در تبریز نمایندگی دارید؟ چطور می توانیم به صورت حضوری گیره کوچک کننده بینی را در تبریز بخریم؟ آدرس مغازه فروش گیره کوچک کننده بینی در تبریز و مراغه کجاست؟ آیا فروشگاه های آرایشی و بهداشتی تبریز گیره کوچک کننده بینی را می فروشند؟

همه این ها و خیلی سوالات دیگه که نمی شود اینجا مطرح شون کنیم، هر روزه مشتریان ما می پرسند. در پاسخ باید بگوییم ما فقط فروشگاه اینترنتی داریم و شما در هر جای ایران به آسانی می توانید با چند کلیک، محصول گیره کوچک کننده بینی را سفارش دهید و درب منزل خود پولشو بپردازید. اصلا چرا وقتی اینترنتی می شود محصولی را خرید کرد چرا باید به خرید حضوری آن هم با این ترافیک شلوغ فکر کنیم؟

خرید اسپری واکس چرم
خرید اسپری واکس چرم
اسپری واکس چرم یکی از جدیدترین محصولات عرضه شده در فروشگاه ما ...

در تبریز از کجا می توانیم گیره کوچک کننده بینی را بخریم؟

آشنایی بیشتر با محصول گیره کوچک کننده بینی نوز آپ

شاید در ابتدا بگویید چطور می شود یک گیره، بینی من را کوچک کند؟ ما با شما این حق را بدهیم که این طور فکر کنید ولی اگر کمی بیشتر و جدی به این مساله فکر کنید متوجه خواهید شد چندان هم دور از واقعیت نیست و گیره کوچک کننده بینی نوزآپ می توانید بینی شما را کوچک و خوش فرم کند.

همان طور که می دانید نوع گوشت بینی انسان از غضروف می باشد و غضروف را هم می توان با فشار مداوم حالت داد. گیره کوچک کننده بینی نوزآپ دارای دو پد مخصوص می باشد که در کنارهای بینی قرار گرفته و با استفاده هر روزه و در نتیجه با فشار مداوم می توانید بینی خود را کوچک و زیباتر کنید.

قیمت گیره کوچک کننده بینی در تبریز چنده؟

آشنایی با گیره کوچک کننده بینی

گیره کوچک کننده بینی نوعی گیره پلاستیکی است که بینی را بدون نیاز به انجام عمل جراحی، حالت و شکل می‌دهد. گیره کوچک کننده بینی در واقع نوع پیشرفته‌ای از گیره لباسی است که افراد برای کشیده‌تر کردن، باریک‌تر کردن یا قوس دادن بینی از آن استفاده می‌کنند. این گیره با ایجاد فشار بر روی ساختار بینی باعث تغییر بینی می‌شود.

راهنمای خرید گیره کوچک کننده بینی در تبریز

برای خرید این محصول در شهر تبریز و سایر شهرهای ایران لطفا ابتدا بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را با دقت پر کنید. سپس سفارش خود را درب منزل تحویل گرفته و وجهشو پرداخت نمایید.

منبع : baronak.com/8211-nose-shrink-tabriz/



:: برچسب‌ها: خرید اینترنتی , خرید گیره کوچک کننده بینی , گیره کوچک کننده بینی , کوچک کننده بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : سه شنبه 2 مهر 1398
.

طرز تهیه شیر برنج

شیر برنج ، آموزش طرز تهیه و دستور پخت شیر برنج خوشمزه و مجلسی و نذری در منزل ، shir berenj
دستور پخت شیر برنج نذری و مجلسی در خانه

شیر برنج جزو دسرهای سنتی ایرانیان است که از قدیم تا به امروز طرفداران زیادی دارد. بسیاری از افراد شیر برنج را در ماه رمضان برای وعده افطار یا سحری سرو می کنند، زیرا بسیار مقوی است و در طول روز انرژی بدن را تامین می کند.همچنین برخی دیگر شیر برنج را همانند شله زرد به عنوان نذری درست می کنند. شیر برنج برای کودکان نیز بسیار مقوی است. از شیر برنج های معروف می توان شیر برنج دزفولی و افغانی را نام برد. می توان شیر برنج را هم با شکر درست کرد و هم اینکه بدون شکر پخت و موقع خوردن همراه با مربا، شیره یا عسل سرو کرد. شیر برنج را می توان به دو صورت گرم و سرد سرو کرد. به هر حال اگر با طرز تهیه شیر برنج آشنایی ندارید، ما در این آموزش طرز تهیه دسر سنتی بارونک، مواد لازم و دستور تهیه شیر برنج را آماده کرده ایم تا شما بتوانید با این آموزش آشپزی، به راحتی در منزل این شیر برنج خوشمزه و مجلسی را به صورت مرحله به مرحله درست کنید.

طرز تهیه پودینگ شکلاتی ساده و خوشمزه
طرز تهیه پودینگ شکلاتی ساده و خوشمزه
پودینگ ها از ساده ترین دسرهایی هستند که با مواد ساده و به راحتی در منزل ...
مواد لازم شیر برنج
برنج نیم دانه 1 پیمانه
آب 3 پیمانه
گلاب 1 پیمانه
شکر 1 الی یک و نیم پیمانه
شیر پرچرب 4 پیمانه
کره 30 گرم
نمک یک چهارم قاشق چای خوری
دستور تهیه و پخت شیر برنج

1. برای شروع، ابتدا برنج را از دو ساعت قبل بدون نمک خیس می کنیم تا نرم شود و سریع تر پخته شود. سپس برنج را در قابلمه تفلون می ریزیم و 3 پیمانه آب می ریزیم و به اندازه نوک قاشق نمک به آن اضافه می کنیم. 2. حالا قابلمه را روی حرارت ملایم می گذاریم و صبر می کنیم تا برنج شروع به جوشیدن کرده و کاملا نرم و پخته شود. اگر آب برنج تمام شد، ولی برنج کامل پخته نشده بود، یک پیمانه دیگر آب اضافه می کنیم و صبر می کنیم تا برنج کاملا بپزد. 3. وقتی آب برنج تقریبا کشیده و برنج پخته شد، شیر را در چهار مرحله اضافه می کنیم، یعنی هر لیوان شیر را که اضافه کردیم، صبر می کنیم تا شیر به جوش بیاید و بعد لیوان شیر بعدی را اضافه می کنیم. 4. بعد از جوشیدن شیر، حرارت را کم می کنیم و گاهی شیر برنج را هم می زنیم تا برنج در شیر کاملا نرم و پخته شده و لعاب بیاندازد. 5. در ادامه بعد از لعابی شدن شیر برنج، کره را اضافه کرده و هم می زنیم. سپس شکر را اضافه می کنیم. بعد از افزودن شکر، شیر برنج به دلیل ذوب شدن شکر کمی رقیق می شود که طبیعی است و باید روی حرارت ملایم بماند تا دوباره غلیظ شود. 6. وقتی شیر برنج دوباره غلیظ شد، گلاب را اضافه کرده و هم می زنیم و صبر می کنیم تا دوباره شیربرنج بجوشد و کاملا غلیظ شود. 7. شیر برنج آماده شده را در ظرف می کشیم و روی آن را با پودر دارچین و گل محمدی و یا خلال بادام تزیین می کنیم و سرو می کنیم. امیدواریم از خوردن این شیر برنج خوشمزه لذت ببرید.

طرز تهیه فالوده شیرازی خوشمزه
طرز تهیه فالوده شیرازی خوشمزه
فالوده شیرازی یکی از دسرهای خوشمزه و فوق العاده پرطرفدار به ویژه ...
نکات پخت شیر برنج

اضافه کردن شکر به شیربرنج به سلیقه شما بستگی دارد، می توانید شیر برنج را بدون شکر تهیه کرده و بعد با عسل یا شیره یا مربا سرو کنید. برای خوش عطر شدن شیر برنج می توانید یک تکه چوب دارچین در زمان پخت داخل شیربرنج بیاندازید و بعد از پخت دربیاورید و یا اینکه به همراه گلاب یک قاشق عرق هل اضافه کنید. توجه داشته باشید که زمان افزودن شکر باید دانه های برنج کاملا نرم شده باشند، وگرنه شکر مانع نرم و پخته شدن برنج می شود. در ضمن اضافه کردن کره مانع ته گرفتن شیربرنج بعد از افزودن شکر می شود. منبع : /baronak.com/8050-shir-berenj



:: برچسب‌ها: آموزش آشپزی , طرز تهیه دسر , شیر برنج , طرز تهیه شیر برنج , دستور پخت شیر برنج ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : سه شنبه 26 شهريور 1398
.

طرز تهیه سس مایونز

سس مایونز ، آموزش کامل طرز تهیه و درست کردن سس مایونز کارخانه ای خوشمزه در منزل ، sos mayonez
دستور تهیه سس مایونز خانگی خوشمزه در منزل

سس مایونز یا همان سس سفید جزو سس های خوشمزه و عالی است. سس مایونز پایه اصلی سس هایی مانند سس هزار جزیره و سس فرانسوی است. همانطور که می دانید سس ها چاشنی های بسیار خوشمزه ای هستند که برای انواع پیتزا، ساندویچ، سالاد و برخی غذاهای دیگر از جمله لازانیا و ... استفاده می شوند.

سس مایونز از تخم مرغ و سرکه تهیه می شود و مزه بی نظیری دارد. البته برخی افراد آن را با نشاسته و برخی دیگر به صورت رژیمی هم درست می کنند. بدون شک اکثر افراد طعم سس مایونز را در بسیاری از ساندویچ ها از جمله ساندویچ همبرگر دوست دارند.

به هر حال اگر با طرز تهیه سس مایونز آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی ساده ایرانی بارونک، مواد لازم و دستور تهیه این سس را آماده کرده ایم تا شما بتوانید به راحتی در منزل این سس مایونز خوشمزه را به صورت مرحله به مرحله و کارخانه ای درست کنید.

طرز تهیه سس آلفردو خوشمزه
طرز تهیه سس آلفردو خوشمزه
سس آلفردو همانند سس بشامل یک نوع سس سفید ایتالیایی می باشد که ...
مواد لازم سس مایونز
آرد سفید 1 لیوان
سرکه سفید نصف لیوان
تخم مرغ 3 عدد
آب 3 لیوان
نمک 2 قاشق غذاخوری سر صاف
شکر 4 قاشق غذاخوری
روغن زیتون یا روغن مایع 1 لیوان
پودر خردل قاشق چای خوری
مراحل تهیه سس مایونز

1. برای درست کردن سس مایونز، ابتدا آرد، نمک و شکر را در یک قابلمه می ریزیم و هم می زنیم. سرکه را هم کم کم اضافه می کنیم و به آرامی هم می زنیم تا گلوله نشود.

2. بعد 3 لیوان آب به قابلمه می ریزیم و قابلمه را روی حرارت کم می گذاریم و حدود 20 دقیقه مواد را هم می زنیم تا سفت شود. دقت کنید که حتما حرارت کم باشد، چون اگر با حرارت بالا مواد را بپزید، مواد زود سفت می شود و بوی خامی آرد از بین نمی رود.

3. مواد را مرتب هم می زنیم تا گلوله نشود و مثل فرنی شود. وقتی که مواد آماده شد، آن را به مدت دو ساعت کنار می گذاریم تا استراحت کند و کاملا سرد شود. اگر بعد از سرد شدن روی مواد سفت شده باشد، اشکالی ندارد، چون داخل همزن درست می شود.

4. بعد از اینکه مواد خنک شد، آن را در مخلوط کن می ریزیم و روغن و خردل را هم اضافه می کنیم و مواد را خوب مخلوط می کنیم. وقتی روغن را ریختیم، حتما سه دقیقه هم می زنیم.

5. بعد از اینکه مواد را با مخلوط کن هم زدیم، مواد به خاطر گرمای دستگاه کمی گرم می شود، پس بهتر است صبر کنیم تا هم دستگاه هم مواد خنک شود.

6. وقتی مواد خنک شد، تخم مرغ ها را یکی یکی اضافه می کنیم. هر تخم مرغی که اضافه می کنیم، باید حداقل 1 دقیقه هم بزنیم بعد تخم مرغ دیگر را اضافه کنیم. سس آماده شده تقریبا مثل ماست می شود، ولی بعد از گذاشتن در یخچال سفت تر می شود.

7. سس آماده شده را در شیشه می ریزیم و در یخچال می گذاریم تا خنک و سفت شود. امیدواریم از خوردن این سس مایونز خوشمزه و لذیذ لذت برید.

طرز تهیه سس خردل فلافلی ها
طرز تهیه سس خردل فلافلی ها
سس خردل جزو سس های خوشمزه و خوش طعمی است که به عنوان افزودنی ...
نکات درست کردن سس مایونز

سس تهیه شده بعد از یک روز که در یخچال بماند، خیلی خوشمزه تر و جا افتاده تر می شود.

اگر می خواهید سس شما ترش باشد، 1 لیوان سرکه بریزید، اما با نصف لیوان سرکه طعم سس بیشتر شبیه بازاری می شود. در صورت تمایل می توانید از سرکه ی قرمز یا سرکه ی سیب هم استفاده کنید، اما در این صورت سس شما رنگش سفید نخواهد شد.

اگر مخلوط کن شما کند کار می کند، مواد و روغن را در دو مرحله بریزید. مثلا نیمی از مواد و نیمی روغن را در مرحله اول ، بعد که مخلوط شد، نیمه ی دیگه مواد و روغن را در مرحله دوم اضافه کنید. درصورت نداشتن مخلوط کن، می توانید مواد را با گوش کوب برقی هم بزنید.

منبع : baronak.com/8035-sos-mayonez/



:: برچسب‌ها: آموزش آشپزی , طرز تهیه سس , سس مایونز ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : شنبه 23 شهريور 1398
.

دانلود آهنگ جدید مه شب تاب دیگه بابا بی تو تنهاست از میثم ابراهیمی

دانلود آهنگ جدید مه شب تاب دیگه بابا بی تو تنهاست از میثم ابراهیمی

دانلود آهنگ جدید و زیبای میثم ابراهیمی بنام مشک بی آب از ترنج موزیک

می توان گفت آهنگ مه شب تاب دیگه بابا بی تو تنهاست یکی از بهترین آهنگ های میثم ابراهیمی در سال 1398 است . مدت زمان این آهنگ فوق العاده زیبا سه دقیقه و بیست و سه ثانیه است . در صورت تمایل می توانید این آهنگ فوق العاده زیبا را از سایت ترنج موزیک با بهترین کیفیت ممکن دانلود کنید .

Download  Music Meysam Ebrahimi – Mashke Bi Ab

برای دانلود آهنگ مه شب تاب دیگه بابا بی تو تنهاست به ادامه مطلب بروید …

متن آهنگ جدید و زیبای میثم ابراهیمی بنام مشک بی آب از ترنج موزیک :

ماه شه کربلا اومد دوباره دل بی قرار من آروم نداره

بشنوم روضه عباس حسینو دو تا چشمام مث بارونا بباره

عموی ابرو کمونم قمر تو آسمونم بگو دستات کو چشم زیبات کو

آب نمیخوام بیا آروم جونم بی تو دلخوشی ندارم عمو جونم

♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ به همه دور و بریات بگو کات از عارف شاکری
دانلود آهنگ به همه دور و بریات بگو کات از عارف شاکری
برای دانلود آهنگ به همه دور و بریات بگو کات به ادامه مطلب بروید ...

♫♫♫♫♫

مشک بی آب چشم بی خواب کو علمدار یار ارباب

مه شب تاب دیگه بابا بی تو تنهاست خیمه ها سقا نداره عمو عباس

مشک بی آب چشم بی خواب کو علمدار یار ارباب

مه شب تاب دیگه بابا بی تو تنهاست خیمه ها سقا نداره عمو عباس

آخ بمیرم واسه اون طفل سه ساله چشم به راه بود تا بابا آب بیاره

هر چی منتظر نشست دیگه نیومد آخ بمیرم دیگه اون بابا نداره

♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ یه جورایی به عشق تو مدیونم از رضا صادقی
دانلود آهنگ یه جورایی به عشق تو مدیونم از رضا صادقی
برای دانلود آهنگ یه جورایی به عشق تو مدیونم جایی نمیرم به ادامه مطلب ...

♫♫♫♫♫

مشک بی آب چشم بی خواب کو علمدار یار ارباب

مه شب تاب دیگه بابا بی تو تنهاست خیمه ها سقا نداره عمو عباس

مشک بی آب چشم بی خواب کو علمدار یار ارباب

مه شب تاب دیگه بابا بی تو تنهاست خیمه ها سقا نداره عمو عباس

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام مه شب تاب دیگه بابا بی تو تنهاست


منبع : toranj-music.ir/3336-meysam-ebrahimi-mashke-bi-ab/



:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ غمگین , دانلود آهنگ میثم ابراهیمی ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : جمعه 22 شهريور 1398
.

دانلود آهنگ جدید تقصیر تو چی بود آخه من زیادی عاشقم از ندیم

دانلود آهنگ جدید تقصیر تو چی بود آخه من زیادی عاشقم از ندیم

دانلود آهنگ های غمگین جدید و فوق العاده زیبای ندیم بنام تقصیر از ترنج موزیک

می توان گفت آهنگ تقصیر تو چی بود آخه من زیادی عاشقم با ترانه محمد خدابنده لو و تنظیم احسان احمدی یکی از بهترین آهنگ های ندیم در سال 1398 است . مدت زمان این آهنگ فوق العاده زیبا سه دقیقه و دوازده ثانیه است . در صورت تمایل می توانید این آهنگ زیبا را از سایت ترنج موزیک دانلود کنید .

Download  Music Nadim – Taghsir

برای دانلود آهنگ تقصیر تو چی بود آخه من زیادی عاشقم به ادامه مطلب بروید …

متن آهنگ جدید و فوق العاده زیبای ندیم بنام تقصیر از ترنج موزیک :

بی تو بی تفاوت فقط نفس کشیدم حیف اون همه گل که برا تو چیدم

که اونام مثل من تو دست تو بخشکن شونه خالی کردی تو خالی کردی پشتم

هی برات میرفت دل هی پس زدیشو رفتی شده بود سایه برات تو ریششو شکستی

تو مجال خنده رو از من گرفتی وقتی گفتی من بعد بین ما دیگه جای بحث نیست

تقصیر تو چی بود آخه من زیادی عاشقم این عاشقی منطق نداشت آخرم مثل یه شمع

♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ با تو تقدیرم گره خورد از بابک جهانبخش
دانلود آهنگ با تو تقدیرم گره خورد از بابک جهانبخش
برای دانلود آهنگ با تو تقدیرم گره خورد به یه مشت اما و اى کاش به ادامه ...

♫♫♫♫♫

سوختم یه جوری که نشد مثل اولش بشم تقصیر من بود و دودش رفت تو چشم

تقصیر تو چی بود آخه من زیادی عاشقم این عاشقی منطق نداشت آخرم مثل یه شمع

سوختم یه جوری که نشد مثل اولش بشم تقصیر من بود و دودش رفت تو چشم

بدون تو بشم همن آدمی که میخنده ساده آخه تو یادمی تو هر لحظه ای که بعد تو میگذره

یعنی دلت به رحم نیومد حتی یه ذره

میگذره و شاید که زخمای این دلم یه کاری کنه از فکرت برم

♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ آروم میره دل من از دست از مسعود صادقلو
دانلود آهنگ آروم میره دل من از دست از مسعود صادقلو
برای دانلود آهنگ آروم آروم آروم میره دل من از دست به ادامه مطلب ...

♫♫♫♫♫

یه کاری کنه زمان که کم بشه گله ام بگیره آروم فقط دلم یکم

تقصیر تو چی بود آخه من زیادی عاشقم این عاشقی منطق نداشت آخرم مثل یه شمع

سوختم یه جوری که نشد مثل اولش بشم تقصیر من بود و دودش رفت تو چشم

تقصیر تو چی بود آخه من زیادی عاشقم این عاشقی منطق نداشت آخرم مثل یه شمع

سوختم یه جوری که نشد مثل اولش بشم تقصیر من بود و دودش رفت تو چشم

دانلود آهنگ جدید ندیم بنام تقصیر تو چی بود آخه من زیادی عاشقم

منبع : toranj-music.ir/3344-nadim-taghsir/



:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ غمگین , دانلود آهنگ ندیم ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : جمعه 22 شهريور 1398
.
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی